I'm alive, I'm alive!!!

Ja, jag har överlevt flytten! Fy för fasiken vad vi har slitit med kartonger, kassar, lådor, möbler, städning och annat som hör en flyttning till. Huuuu och här sitter jag nu på en mangelkorg med mattor och bloggar! ;o) Rummet är belamrat med div leksaker, en barnvagn, kartonger...you name it!

**Systern har ännu inte fött!! Alltså...hur länge tänker den där lill* rackaren stanna inne i sin enrummare?? Det borde ju vara SUPERtrångt!! Tänk vad mysigt att komma ut och få prova alla fina kläder som väntar och åka ny fin barnvagn - vad är DET mot att ligga hoptryckt i en trång etta?? ;o) Hoppas beben följer trendensom W-barnen satt och gör entré på en flaggdag, dvs lördag då.

**Jag verkligen AVSKYR mitt pissiga jobb! Fy fan...jag ser skitviktiga personer som tittar ner på oss "vanliga" knegare, folk som slickar arslen för att ta ett kliv upp i titeltrappan, jag ser på folk med nedlåtande blick och tänker..."hur fan står du ut här"??? JAg kan på en enda hand räkna de personer som jag verkligen tycker om på stället...EN hand...och då jobbar det ett antal hundra pers på stället. Jag har längtat som få efter denna dag då vi är uppkopplade igen. FATTA vad jag ska skriva CV och ösa i väg till olika ställen!!! Fy fan...låt ALDRIG era ungar ta en skitt jävla industrijobb - LOVA mej det!!

**Trots min urpissiga sits på jobb försöker jag vara positiv...jag lyckas ungefär 3-10 sekunder per gång. Jag tänkte åtminstånde vara klok nog att samåka med lite folk härifrån...
Åh, herreGUD vilket folk sen...världens bästa världsmästare som dunkar sig 18 gånger på bröstet varje dag och samtidigt berättar hur jävla bra han är, hans styvdotter + världens skummaste människa...han liknar ett skyggt djur som bott i skogen och hittat till civilisationen  för lite sen. Söt som få i sina begie shorts, gul och gröna vindjacka, vita och mjälla ben täckta av åderbråck och som pricken över i:et en vit trevlig tennissocka nertryckt i en gubbsandal modell BRUN med hål i och en liten knytrosett mitt uppe på! För helvete...jag höll för fasen på att köra av vägen när jag skulle hämta upp eländet i måndagsmorse...hahahaha...han satt nervöst och fingrade på sin Ica-kasse på resan till arbetet. Själv spelade jag RedHotChiliPeppers på en behaglig volym...HA! När jag lämnade av honom på em, garvade jag och skakade på huvudet och frågade mej själv högt i bilen vad fasen jag sysslar med egentligen!?!

**Jag har på några veckor förvandlats från den trogna studenten till en fabriksbitch. Jag hatar att vara fabriksbitch...jag mår inte bra. Jag saknar mina fantastiska månader på Komvux, mina underbara lärare med sin enorma kompetens, min söta kursväninna från landet och våra mysiga studarstunder, min dagliga dos av kunskap...vilken underbar tid.

**Jag lovar att ta mej i kragen och söka nya jobb. Jag ska vidare! Jag KAN inte stanna kvar i gruvan. Jag kommer att gå in i en depression om jag inte gör något åt min situation.
Ser ni något som verkar vara intressant och kan passa mej - HOJTA! Jag är idel öra!

Lots of kisses and hugs to ya all, my friends!
Tjing!



Kommentarer
Postat av: camilla

Tänker på dig varje dag...o här går jag o har ett gottigt sommarlov..det är så man skäms....jag ber till Gud att du hittar ett annat jobb i rappet min vän...om inte annat så får du söka in på skola igen..det är ditt rätta element min vän...
Glad Midsommar/Camilla

Postat av: Marika

Uhhh...tanker pa dig..vilket pissigt jobb du verkar ha..stackare..du som ar sa go o glad DU skall Inte vara dar!! Men C du hittar snart ngt annat!!!

GLAD MIDSOMMAR...
Och kort far du lagga in pa huset....*S*

2006-06-23 @ 10:14:32
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: Pialialottapotta

Tjohoo bruden!
Nä icke fasen ska du gå där och dra längre! Du har ett nytt jobb inom en snart framtid spår jag i mina Tarot-kort! Hehe!
FAst jag håller med Millan oxå... PLUGGA VIDARE!!! Du e ju ung o smart, varför inte fortsätta studa!??

Krammis pu daj o hoppas skallen mår fint idag!
OCH hoppas den lille flyttar ut ur syrrans mage idag! JAg vet hur det är att gå över det "magiska" datumet för BF! Såå tradit! Hoppas mitt lilla barnbarn kommer i tid, annars får jag nog ta lugnande! Haha

2006-06-24 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback