Ljuset i mörkret!

En glädjande nyhet damp ner på jobb idag - jag går från 2-skift till dagtid fr o m i morgon! :o) Yeeees, äntligen slipper jag dom dryga kvällsveckorna!
Kommer att vara på godsmottagning, har varit där förut så jag vet hur det funkar.
Skönt...ska jag nu dras med pissiga jobbet till nytt dyker upp, kan jag ju likväl göra det på bästa möjliga tid, dvs dagtid. Man tackar och tar emot...kliver antagligen på några ömma tår då dagtid är sällsynt. Men whatever, man får ju se till sitt eget först och främst...iaf på det stället, där gäller det att hugga - fort som f*n!

Tjabba!

Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottapotta

Grattis! JAg förstår verkligen att du tar chansen! Ingen tackar en för att man ställer sig tyst och försynt i en hörn o väntar på att nån ska fråga vad man vill...
Kvällsskiftet e vidrigt! Jag hatade det.... man träffade för sjutton inte en j-kel på en hel vecka... Tjingeling! piaLia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback