Midsommardag 2006

Dagen har gått i fixartecknet, dvs vi har dragit runt, spikat, packat upp, tvättat, sorterat...u name it!
O var hygglig mot oss och vaknade kl 7 i morse. D var inte hygglig som ville bli hämtad 01,30 i natt, som "straff" fick han gå av och tanka bilen mitt i natten! ;o) Och vilket straff sen...det är ju mitt bensinkort... :o/

Syrran min, syrran min...det börjar likna en följetong...ingen bebbe än! :-O +17 dagar idag. Vid kontroll på Hbgs förlossning gjordes en svepning idag, ett ultraljud som visade en bebis på´uppskattningsvis 4,5 kg och en tid på måndag, då hjälp med start av förlossning har utlovats. Hu, vad jag känner med dej min söta syster! Klappa magen och säg åt rackaren att sätta fart efter matchen idag! ;o)

Grill, fussball och en skön SEGER över släktet tyskarna idag och livet leker! :o)
Det börjar närma sig försnack, så jag ska be R fixa med grillen nu.

En trevlig sak hände i morse då svärmor ringde och frågade om dom fick låna barnen i morgon - HELA dagen. Jo men visst! Lite senare ringde hon igen...dom kan ju komma redan i kväll, så ni får sovmorgon i morgon. TACKAR! Sa tlll henne att hon är världens bästa svärmor! :o) Dom skulle på hemlig utfärd i morgon...hmmm, undrar vart?

Var nu nationalister allihopa och kläm i när nationalsången spelas kl 17. Här ska det minsann segras idag! "ååå innn med bollen i mål, åå iiiin med bollen i mål..."

Spekulationer säger att Zlatan startar och Allbäck bänkas...kan det vara möjligt efter Allbäcks Englandsmatch??

Notera Henkes underbara leende under nationalsången, han ser alltid ut att njuta när han står och laddar inför sin uppgift. Det finns bara EN Henke Larsson - da man!

Chippen o Kim från start? Hoppas på det!

Japp, det var lite från "crazy house" idag!

Howdy folket!




Kommentarer
Postat av: camilla

Hrrrm fotboll..suckar!!!

Postat av: PiaLiaLottapotta

Hoho!
Nu blev man ju litta nyfiken! Vart bar det iväg på hemliga utflykten med farmorn??? BERÄTTA!

2006-06-27 @ 08:52:46
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback