Ooo kära nån!

Idag ska jag åka kollektivt till jobb. Visst...undrar när det hände sist? Jo, E och jag åkte buss till mom o dad en gång när O var bebis, bara för att hon ville åka buss och prova hur det var. Annars är vi verkligen bilburna!
Kan det vara sviterna från 3 års pendlande till skolan som tonåring månne som gör att jag hellre kör? Eller tiden det tar att pendla...40 minuter för att åka två mil tar det mej idag. Klart ökenkänning på den!
Dessutom BYTE på det. Nja...det kommer att bli en engångsföreteelse, var så säker!
D och M har bara denna vecka tillsammans på sommaren och blödig mor som jag är lånade jag ut bilen så att de skulle kunna göra något skoj. Dom har åkt till Göteborg, där dom skulle shoppa och mysa under dagen. D kommer senare i afton att agera färdtjänst åt sin mor då ingen bussförbindelse till Svalöv existerar vid den tiden.

I morgon har jag varit väldigt förutseende och bett om att få gå hem kl 20...för er som inte vet...NYCKELMATCH för Sverige i morgon! Vinner dom den, har dom väldigt goda chanser att gå vidare ur gruppen...förlust eller oavgjort...ja, det snackar vi inte om!

I  love you, ich libe dich - Zlatan Ibrahimovic!
Kom igen och leverera för tusan!

Moi Mukkulat (undra om det stavas så??? Det uttalas iaf så...och betyder HEJ SMÅ KNATTAR på finska!)

Auf wienerschnitzel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback