Tänkte göra en 3+3...

Dvs en liten "lista" på dagens 3 negativa saker och dagens 3 positiva saker.
Idag ser den ut så här:

3 NEGATIVA
*Jag missade skolavslutningen på Komvux idag - trist!
*Jag har inte ett enda dugg intresse för mitt arbete där jag spenderar 8 timmar/dag :o(
*Tanken i bilen börjar gå mot noll - igen!!

3 POSITIVA
*Fler o fler flyttade saker från hus 1 till hus 2 under dagen - splended!
*Jag flexade en timme i eftermiddags - underbart!
*Vi satt ute i kväll och drack öl och vin med ett par grannar - sommar - yes!!

Kom igen! Hur ser eran 3+3 dag ut??

Hugs to ya all!


Kommentarer
Postat av: camilla

+ skolan e slut
+ pratade med grannen i 2 timmar
+ god middag

- problem med sömnen
- problem med hälsan - igen!!
- ingen städar mitt hus

Postat av: Karin

+ vädret verkar bli underbart i helgen
+ hästen är dräktig och jättemysig
+ snart åker jag till Småland och kollar tävlingar i fyra dagar

- gubben är dum i huvet
- gubben är knäpp i huvet
- gubben är inte klok

2006-06-09 @ 12:08:25
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback