Antiklimax!!

Ääääääh, vad faaaan sysslade landslaget med igår?? Förlust med 3-0 mot ett Irland som inte ens ska vara med i VM till sommaren!?!? För jäkla dåligt - antiklimax!! Men, så är det för det mesta med det laget...dom är bäst när det gäller, vänskapsmatcher brukar vara ena riktiga sömnpiller faktiskt!
Jag som satt och slösade bort tid på att vänta in svenska mål missade nu Svenska Dialektmysterier på Tv2...skit oxå! Det är ett skitbra program med Fredrik Lindström, känd från bla radioprogrammet RALLY som gick på fredagar förr. Man gjorde satir på bla Loket och Ludmilla. Iaf reser han runt i Sverige och analyserar de olika dialekterna, sist jag såg var han i Göteborg och spånade kring varför dom har ett rykte att jämt vara så glada. Se programmet någon gång, det är det verkligen värt!

Idag är det svenska och samhällskunskap på schemat. Refelktera över en novell och sedan analysera den...hmmm, jag vet inte om jag är så bra på det faktiskt. Har ändå gjort min analys och får se vad fröken säger om den.

I em ska vi på gymnastik med barnen, kl 17 närmare bestämt. R var med E och O förra torsdagen då jag jobbade kväll och E ringde mej på jobbet och var helt lyrisk! -Mamma, gissa vad jag har varit på!?!?!?!?!? -Jaaa, sa jag och låtsades som om jag inte visste....jag vet inte. -Jo, mamma, det börjar på gimmnast...-Ojjj, vad svårt....Nääää, jag vet inte, sa jag, svårt att hålla mej för skratt! -Gimmnastik!!! Åhh, mamma det var SÅ roligt! Det ska jag gå på VARJE torsdag nu!!! Lilla tjolantan, hon var HELT lycklig! Så i em är det dax igen. Vi har köpt nya gympaskor så det blir säkert en höjdare! ;o)

Behöver jag säga att jag är f**king trött på snö just nu?!?! Och vad gör det utanför fönstret - ja inte fasen skiner solen iaf! Nädå, snöflingor stora som bomullstussar vräker ner. Öhhh, det skulle ju vända nu...eller??

_!"#%!#"%%!##¤%!&&%(&%&¤)!!! Skiiiiit, O har hällt ut ALLA spagettisarna på golvet, skvallar E utan för dörren!! Rackarens unge! Idessa lägen är det R:s son och inte min!!! Gotta go nu folket, plockpinn väntar! :o/

Hugs to you all!




Kommentarer
Postat av: camilla

stackars barn..får inte ens leka med spagetti..hehe

Postat av: Karin

Min lillebror (när han var liten) kom och berättade att idag hade han varit " o lämna stig".......vem är Stig? frågar en dum storasyrra......"lämna stig" är samma för gymnastik....

2006-03-02 @ 14:37:31
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback