Äntligen var det över!

Huuu, svenskprovet som vi alla bävat för skrevs idag kl 14-17. För egen del gick jag vid 15,45, hade inte mer att tillföra, var urlakad på all information jag sugit in under den senaste veckan vad det gäller litteraturhistoria. Min rara kamrat C kom ner till mej vid 12-tiden för en sista genomgång innan det var dax. Vad ledde det till tror ni...ja, fika, ostfrossa, kaffedrickande, kolla auktioner på Tradera, lyssna på fjantig musik och tillsist när klockan var 13,25 började kamraten C klä på sig...öhh? Det tar 3 minuter till skolan, vad ska du? Åhhh, hjälp, åhhh, vad tänker jag på, sa hon! Hahaha, hon var verkligen skärrad inför provet, lite i stil med den gången hon skrev matteprov...vilken syn - jag har aldrig skådat en sådan blick på min vän som då! Ögonen var som pizzatallrikar (okej, lätt överdrivet, men VÄLDIGT stora!) Idag var dom bara som assietter...lite lugnare denna gången alltså. ;o)
Strax innan ingången till skolan fick vi ett nervöst skrattanfall så att tårarna kom i ögonvrån och jag blev för en stund tveksam på om min kunskap försvann där...men när jag fick provet såg jag att det var lugnt. Jag skrev som en dåre...allt jag kunde komma på plitades ner i 1h o 45 minuter, snacka om skrivkramp! :oP Kändes jättebra när jag gick ut från salen! Dessutom drog jag en STOOOOR lättnadens suck, äntligen var det gjort - provet som hängt över mej den senaste veckan - så JÄÄÄÄÄÄÄKLA skönt!

Har haft pass för full stryka idag! Vi körde så det blev imma på speglarna - WOW, då är det blod, svett och tårar som gäller! :o) Funderar på att ha ett pass för Q-gänget när det blir min tur att ha träff...undrar om intresse finns?? Ni är ju ett par stycken som läser här - hade det varit kul eller blir jag totalt nerröstad?? ;o)

Nu ska jag NJUUUTA av att inte plugga som en iddi i kväll!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hrrrm säger jag då.. men hur skulle det se ut...jag får en harmorrhage bara jag tänker på det...då får du varsko räddningskåren att vi gör det först..ifall att...du vet ju var Prilla sa sist hon var o "spann"....hahahah...det var roligt...
Easypass...får bli slowmotion pass...(undrar om spinningcyklarna håller för alla tungviktar?)

Postat av: Karin

Grattis till att klarat provet......för det är väl klart att det gått bra, du har ju pluggat som en dåre och kändes det bra så har det nog gått bra.
Hördu......spinning på din träff.....jag trodde det gick ut på att vi skulle ha trevligt....hihi.....man kan väl avbryta när det går käpp rätt åt helvete....och inget alppass eller nåt sånt vansinnigt......
kramiz

2006-03-23 @ 07:39:04
URL: http://koepe
Postat av: Karin

Jo, jag kom på ......vi kan visst det ta ett alppass.....men bara nerförsbackarna.......

2006-03-23 @ 07:39:38
URL: http://koepe
Postat av: Millan

Hur seriös är du... ost på styret..haha..jo jag kan se det framför mig..hahahahahahahaha
Har skrivit färdig min debatt artikel..men jag vet inte om det är godkänt..svårt med sånt..när det ska vara så mkt regler o dant..suckar djupt..men för en gångs skull lägger jag prestationen åt sidan..det får gå som det går...

2006-03-26 @ 12:07:06
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Nilla

Kan man ha dildoparty kan man säkert ha spinningparty...Kanske du kan göra det kul för oss så vi ändrar inställning. Det är ju bra att veta i förhand förstås...

Kramen

2006-03-26 @ 14:36:15
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: Millan

SKRIV NU DÅ::::!!!!!

2006-03-29 @ 09:06:39
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottapotta

Haha!
JA du Carolajn! Får du mig att gilla spinning är du en GUDINNA! JAg skulle gärna vilja! Jag har provat två gånger FÖRSTA OCH SISTA! (Kombinerade dessa med varann!)
Men.. jag e ju inte den som vägrar! Hihi!

Hoppas i vart fall att vi ses SNART!

2006-03-29 @ 13:17:12
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback