För HELVETE Agneta!!!

Äh, dra på trissor! SOM Agge såg UT igår! Kläderna, SKOOORNA och håret var ju så jävla FEL!!!
Först såg jag bara henne bakom det där bordet där paren får sina poäng och där anar jag ett linne i hudfärg, först såg stenarna kring urringningen ut som ett enda stort halsband men sen såg jag hur hon gång på gång grog ner linnet vid sidorna. Det såg ut till att vara några nummer för litet, speciellt vid armhålorna, höfterna och värst - midjena, där man hela tiden såg kanten efter strumpbyxorna??? eller möjligen kjolens linning. Äh, fy fan, hur kan hon GODKÄNNA kläderna?? Fattar NADA!
Hennes bakåtslick gjorde huvudet enormt och det såg flera gånger ut som halsen försvan och huvudet var påskruvat på axlarna! Ojojoj...
När sedan fröken Sjölin äntligen steg fram bakom sitt bord höll jag på att svimma! Kjolen var ganska ok, men resten!! Det likande ju Gustav Wasas HOSOR hon hade som strumpbyxor, vita och granna! Sen världens porr platåsanadelett till det?!?! Det här var nästan i klass med shortsen och gröna linnet hon hade i premiäravsnittet! Undrar om hon känner sig bekväm i dessa utstyrslar, elle rdet gäller lixom att hänga på stylisten för att inte verka hopplöst ute!?! Men lite självkritik måste man ju ha! Herrejävlar!

Så till programmet: Jag är ju förstås helnöjd, mina två favoriter i final! Jäkligt svårt att rösta ut någon, dom var ju så bra allihop igår - verkligen! Men snacka om revansch för Måns och Maria, hå hå hå - full pott på dans 2 - MAGISKT!
Jag ser verligen fram emot finalen...fast då ska jag ju till kamraten C på Q-träff...jaja, det löser sig!

Ikväll ska jag om mina kollegor från gymet ut och käka FONUE! Ahhhhh, hur gott är inte det då?! :o) Lovar att i detalj berätta hur gott det var! ;o)

I'll be back!
Hasta La Vista, Babes!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hahaha .. jag bara längtade in o läsa om agnetha på din sida...när jag såg henne tänkte jag Rattmuffen kommer att skrika när hon ser detta...o mkt riktigt,,, jag behöver dig mkt nu...fattar inte ngt på instuderingsfrågorna i svenskan..va e de tanten vill egentligen..vi får ta en plugga dag du o jag...
Miss U

Postat av: Caroline

Näää, vi ska ta en SKUBBA dag, inte plugga - SKUBBA!!! ;o)
Kramis!

2006-03-06 @ 10:00:43
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback