Good news!

D har fått jobbet som sommarkock på Fridhemskolan! Helt kanon! Nu vet han iaf hur sommaren ser ut...men vad blir det sen?? Ja...vi får väl se, hoppas han hittar något inom restaurang nu när han gått den linjen. Han är portad på mitt jobb, ja inte av företaget utan av mej. No way att han får börja där! Jag gjorde ju det när jag var 18 och skulle bara vara där i ett år eller så  och jag kan ju säga att jag är anställd ÄN och är äldre än 20 år, jag tom äldre än 30 år...faktiskt 35 år oxå...huuu, ja ni fattar vilken ångest! Noterbart är dock att jag aldrig överstiger 25 års ålder i mitt sinne, sen vete fasen vad som händer med skalet???...men det inre är ungt, fast och vackert! ;o)

Jahapp, renskrivning av en novellanalys ligger på närmsta prioritering just nu. Senare eventuellt Efterlyst och Insider, fast jag borde egentligen nanna kudden istället. O var grym nog att komma in till mej i natt JUST i det ögonblicket när jag var på väg att glida in i sömnen...-HAJ! Heeeeeee! sa min prins då när klockan var strax efter midnatt. Hottade upp honom i sängen mellan mor o far och där låg han och trallade lite, sedan somnade han till och sedan somnade jag, sedan vaknade jag 3216875 gånger av sparkar från lillgangstern...Jag var ALLT annat än utsövd i morse kan jag säga!
Förresten, för er som har tidningen HD, ni bör kika extra noga på söndag under rubriken "Det ska vi fira" på familjesidan. Där kommer nämligen vår lille kille att vara med på bild på sin födelsedag! :o)

Ållrajt my dear readers, det får räcka för idag!
Just loooooove my blogg, men har ju ett liv utanför den oxå, svårt att tro, men SANT! ;o)

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till D från mig.......och han kan resten av livet tackat sin mamma att han inte hamnar på hennes jobb. Huuuu......

Postat av: Reisan@work

GRATTIS DENNIS! Jättekul att du fått jobbet! ;-)

Jag känner igen det där med "bara 1 år" alldeles för väl. Det jobb jag har idag, tackade jag nej till två gånger innan jag vid ett tredje svagt ögonblick tackade ja. Hade tänkt stanna "bara 1 år" men är nu inne på mitt 6:e år...

2006-03-10 @ 08:31:20
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback