Hahaha! Karin vann!!

Hon har sett att MAT Tina fått en liten kille! Jo, jag har kollat webbisarna utan resultat, var ju inne senast igår men ingen "jättegott" bebis. Så, idag läste jag på aftonbladet att hon nedkommit med ett gossebarn! :o) Kollade nyfiket webbisarna igen, men ingen Tinabebbe...hmmm, ville hon inte visa nya bebben för alla??

Tack för era fina ord under Spagetti-inlägget, det värmer!
Ibland är det lixom mest kaos här hemma och man tar genst på sig rollen som strukturerare, man kommer halvvägs och sedan dimper kaoset ner igen. Är det något som sitter i kvinnans gener? Man ska står där och reda upp, ta rätt på, skaffa, göra osv osv. Känner ni er oxå så? "Utan mej rasar familjen" Jag är oumbärlig, pang pang, slår mej på bröstet, tänker jag i bland. Vem sitter tex på fredagslektionerna och funderar ut något gott till fredagsmiddag? Jepp, it's me! Gör R detsamma i hytten på sin bil när han är på jobb? Nä, skulle inte tro det...och om han gör det, då blir det överraskaningen...............................PIZZA! Tjoho! Vilken bra lösning!
Det finns småsaker som irriterar mej hemma i vårt förhållande och i min mans sätt, men R är så stor människa att jag kan inte gnälla på honom. Han ställer upp i ur och skur, finns alltid brevid mej och barnen, har humor, låter mej ha min space...och för det älskar jag honom! Men...ibland måste man bara pipa och tycka till om saker och ting, eller hur?! Tänk, annars spricker ju den ädla delen! :-O

Tjena!

Kommentarer
Postat av: camilla

du är en superkvinna..det är vi alla..
Min morron var KAOS...så vi flyttade över alla spagettisarna här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback