Heeeeeelg!!!

Åhhh Så hilmla skönt! Har precis skrivit religionsprov, judendom och kristendom. Gick bra, svarade lååånga fina svar på hälften av frågorna, det är så man ska göra hos läraren L, skriva, skriva, skriva...han tänker inte på att jag var på spinning/styrka igår och känner att mina armar ömmar mer och mer för varje minut - ooohhh aaaaaj!
Egentilgen borde jag kasta mej handlöst över svenskan nu, vår grupp skriver prov just nu, men jag kommer att skriva på omtentan på onsdag...2 prov på en dag i helt skillda ämnen är liiite överkurs för mej minsann! Nej, jag tror att jag ska ta en go fika, göra ett spinningpass till i kväll och sedan hämta barnen kl 12, det låter väl juste. :o)

Jaha...vad ska man glo på ikväll då? Agneta finns ju inte kvar att håna längre...:o/
Förresten har ni märkt vilken Carolahysteri det blivit? Jisses, hon är ju vart man än vänder sig, TV, tidningar, radio - you name it! Det är ju nästan så dom kan hoppa över finalen i morgon, hon verkar ju vara den som kommer att segra med hästlängder! Skadeglädjen säger att jag hoppas någon annan vinner istället...hehehe, tänk vilken fågelholk det varit på Carolas välbotoxade ansikte!! Håhåhå, var fanns Gud NU då va???
Fler som uppmärksammat botoxen på ladyn i fråga är HD:s reporter i dagens SLAGSKOTT:
http://hd.se/kronika/kronikor.shtml?kat=slagskott

Är stor fan av slagskott, hehehe, vass, vass, ironisk ton - gillar!!! Gör du det oxå? Lägg den till dina favoriter och läs. Varje fredag är det slagskott i HD!

Nähäpp, nu är det kurr i magen och dax för fika!

Hasta la vista, babes!
I'll be back!



Kommentarer
Postat av: camilla

Ursäkta att jag inte ringde igen..livet är underligt och tar nya vändningar hela tiden...jag är nyss hemkommen..lämnat Emmy o hennes kompisar i HBG...nu är de på väg..så skönt..kände dock en stor saknad när jag körde hem..min goe unge..hon är ju vuxen nu..fattar det knappt...

Postat av: Propp

Läste om Carolas botox och var tvungen att göra schlagertestet i DN som det stod om. Ja hade också 8 av 9 rätt, är man nörd då

2006-03-18 @ 18:08:13
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: camilla

Vad är det Ts Elliot menar...
Vad menar hon med olika genrer
Faust..hittar inte ett skvatt om honom i boken

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!

2006-03-19 @ 16:16:50
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: camilla

UPS MER
DIVINIA COMEDIA
DIONYSISK MÄNNISKOSYN
TIDEN RUMMET OCH HANDLINGENS ENHET
HAR JU HITTAT EN DEL OM BELLMAN..MEN EPISTLARNA VAR DET ATT HAN DREV MED KYRKAN O BIBELN??
SUCKAR DJUPT

2006-03-19 @ 16:18:35
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Caroline

Kamrat C - take it easy baby, vi fixar det! På tisdag har jag EN lektion kl 8-10, därefter kan vi sitta i mitt kök och plugga i hop, good idea??

Kramen!

2006-03-19 @ 17:14:20
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback