Längtar verkligen efter min spinning nu!

Har försökt att vila bort min snörvel förkylning i 2½ vecka denna gången och 2 veckor innan dess utan jättestora resultat. Skulle ju till dorren i dag, men då var HON sjuk??? FÅR doktorer verkligen vara sjuka? Tänkte höra med henne om jag kunde få någon "laga medicin" för snörvlet som varat från och till sedan januari månad! Snacka om att vara frusterard, kan ju inte träna, fast i morgon skiter jag i det! Jag går på ett spinning styrka pass, 30min spinning och 30min styrka. Lite lagom uppladdning inför mitt eget alpinpass på fredag, har dessutom ett pass på söndag - instuktörens val= MITT val = mitt favvopass = förbränningspass! Japp, så ser planerna ut! Hoppas nu att jag fixar det i morgon utan att må dåligt efteråt!

Har varit på Centan idag och handlat till svägerska och hennes två barn. Dom fyller år i mars, mars och april och slår ihop allt i ett kalas på lördag, smart drag! Kläder till barnen och p-kort till mamma fick det bli. Våra barn fick varsin windstopper, O brun och E röd. E ville prompt ha en rosa som tyvärr inte fanns i hennes storlek, ringde Lund, Nova och Väla, men den var slut JUST i hennes storlek. Ska ringa butiken i Helsingborg i morgon som en sista chansning, annars behåller vi den röda. O fick lite fler FlexiTrax skenor, en bro och en till bil. Han TJÖT av glädje när båda bilarna körde för fullt på banan! ;o) E fick ett eget, LILA läppglans idag...mycket viktigt! Hon påstår sig vara vääääldigt torr om läpparna, flera gånger i timmen - MINST! Då ska man veta att det blivit poppis att ha ett läppsyl eller annat cerataktigt på sin plats på dagis. Där kan man springa ut och ta lite på läpparna och sedan återgå till vad man gjorde! ;o) Ah, goding!

På fredag har jag religionsprov...måste studa, studa, studa och INTE blogga, blogga, blogga! Nåja, har ju en dag till på mej att banka in sakrament, Tanak, sionism och annat.

HA! Hörde ni förresten att spelbolaget Ladbroks stängt ner möjligheten att spela på Carola på lördag? Jo, orsaken är att dom är så säkra på att hon kommer att vinna! Hohoho! Snacka om självsäkerhet!! Det är nästan så man hoppas på en placering lite längre ner för Frk Häggkvist. Fast, jag är oxå övertygad om att hon tar hem segern, jag menar vem kan helt ärligt mäta sig med henne? Man får tycka vad man vill om henne, men sveriges starkaste och bästa röst, den har Carola - tveklöst!

Gotta go nu folket!
Tjabba!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Ta det nu riktigt lugnt med träningen. Vi vill inte att hjärtat ska börja gallopera igen. Det skulle vara väldigt kul att gå på något av dina pass. Tar ni emot utomstående?

Postat av: Caroline

Ja, jag lovar att ta det lugnt! Du får gärna komma på mina pass. Det kostar 60:- för en gång. :o) Kom, vet jag! :o)

2006-03-16 @ 14:09:48
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Caroline

Ja, jag lovar att ta det lugnt! Du får gärna komma på mina pass. Det kostar 60:- för en gång. :o) Kom, vet jag! :o)

2006-03-16 @ 14:09:48
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback