Let's dance!

Åh hå hå, det närmar sig la grande finale! Vem tror ni på?? Vem tar hem det?? Vem åker idag, vilka står kvar i just finalen? Oh la la, det är ju SÅ spännande! :o)
Jag har mina favvisar: Anna och David och Måns och Maria! Sorry, Victor räcker inte till tror jag om han inte gör en sjujädrans uppvisning i dag!
Enligt TV4 är danserna dessa: Slowfox och paso doble är de två obligatoriska danserna, och sedan har paren valt en av sina favoritdanse. Anna och David kommer att dansa rumba, Måns och Maria cha-cha-cha och Viktor och Carin quickstep.
Tyckte Paso doble verkade spännande och här kommer lite info:
Paso doble
Machodansen paso doble ska återge kampen på tjurfäktningsarenorna. Mannen föreställer matadoren och kvinnan den röda manteln, och tillsammans kämpar de mot tjuren. Paso doble, som betyder dubbelsteg, påminner mycket om marscher.
...Jesus Maria, kan ni se Anna som röd mantel?? Oh, holy smock! ;o)

Ahhhh, inte annat än att det är spännande nu!
Hehehe, lilla fröken Sjödin, min favorit att lägga ett extra öga på för att sedan kommentera...mmm, får väl se vad hon har att tillföra för något idag - mönstrad strumpbyxa verkar ju vara en lågodsare, det har hon ju haft nästan ALLA gånger! Vi får se, gott folk, vi får se!

Howdy!





Kommentarer
Postat av: Roomservice

Hmm, ja det är en tjej i Big Brother som har jättestort hår. Jag tänker på 80-talet när jag ser henne, då såg vi ut så, men vi lyckades också få in en superpermanent för att liksom riktigt ta livet av håret!

Jag håller med dig om Sjödins kläder. Va f-n hände?? I Gladiatorerna var hon värsta baben, och nu vette gudarna vad som hänt hennes stylist? Kokain, flygande tefat eller månntro en beundran av Cardigans tösen?

Postat av: Caroline

Huuu, ja permanenterna var GRYMMA, speciellt i ett redan blekt hår! Det blev ju som Svinto! ;o)

2006-03-04 @ 14:45:22
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback