Long time, no blogg!

Heeeej folket!
Ja, sorry att jag inte skrivit på ett tag, men här är det FULLT UPP!! Hinner knappt med mej själv...:oP
En skojjig sak som hänt under veckans gång är denna:
Vi är med hus!!! :-O *gulp* Jo, det är så...vi har högsta bud på ett hus som vi tittade på i torsdags. Ett enplans med  källare och viktigast: En STOOOOR tvättstuga! Annat är den på 4 kvm i detta hus!
Kolla gärna på
www.hemnet.se sök på Svalöv och Videgatan 6 och voila - där har ni det! Något lite i dealen återstår, men förhoppningsvis blir det vårt inom kort! :o) Uhhh, scary...nu ska vårt säljas och folk ska springa o glo i alla vrår på visningar...:o/ Men det är skit man får ta!

Annars rullar det på, MVG på mitt religionsprov - tack för det läraren L som håller "privatlektioner" med mej och några få till! :o)
Noveller, debattartiklar, redovisningar och annat ska vara klart tills i morgon och ovanpå allt verkar det som om E har fått ögoninflammation = jag måste vara hemma i morgon! Absolut förbjudet att gå på dagis med ögoninflammation. R är jourledig på fredag, så då kan jag gå istället, bra!

Kommer att få tillbaka på skatten i år igen, very najjs - 3 ggr mer än R. Hehehe, jag nån ska ju dra in stålarna! ;o)

Kamraten C och jag är fanimej A-studenter! I egenskap av elevrådet satt vi i tisdags nere i vårt uppehållsrum och sydde gardiner, häftade snygga saker att hänga på väggen, häftade dekorativt tyg på trista bokhyllebaksidor, fnissade och somliga mätte visst fel oxå...*no names*  ;o) Kommer inte VI att bli uppskattade på Komvux, vete tusan vem som blir det!
Vi har ju ordnat med en invigning av vårt uppehållsrum oxå. Jojo, den 18/4 blir det ärtsoppa och punsch i källaren! Är lite orolig för kamreten C. Hon har så nervös mage...läs hennes blogg www.quarter65.blogg.se där hon bla skriver om sin bantning med konstig mat så att hennes mage lät som en centrifug och hon uppfann ett fisdämpartrick! Väl värt att läsa! Hahahaha!

Jahapp, vad mer??? Jo, jag är äntligen igång med min träning igen - thank GOD! Så skönt att köra på som vanligt utan att behöva leja ut pass, för att dagsformen på förkylningen är usel. Har nästäppa kvar lite till o från, men inget som stör!

Ja, mina vänner och även ni andra, det var en kort summering av min vecka. Jag ska inte slarva så här många dagar med min blogg fler gånger! *promise*

Over and out!
Howdy!

Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen......har faktiskt saknat dig och din blogg. Skönt du är tillbaka till "real life"......
krammen

Postat av: Caroline

:o) Tack! Jag har haft lite dåligt samvete för att jag inte skrivit på ett tag...men vad tusan gör man när man behöver 35h/dygn och det bara finns 24h?? Nåt bra tips?? ;o)

Kram tibax!

2006-03-30 @ 08:55:19
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback