Måns eller Anna, Anna eller Måns???

Ja, vem står som segrare i kvällens Let's Dance??? Personligen tror jag att Anna har störst stöd av publiken och att Måns har störst stöd av juryn. Anna har varit jämn med några dippar, medan Måns har från att varit lite halvslapp i början utvecklart till Sveriges svar på Travolta! Han har verkligen blivit skitduktig! Dessutom har han så mycket artisteri i sig, en riktig entertainer!
Ska bli kul att se dom utröstade igen, Peppe Träben, Fröken Gynning och Paolo "Mr Spagat" Roberto för att nämna några av dom som inte var SÅ framgångsrika i dansen...näää, inte ens Peppe trots att han hängde kvar så länge. Fast han lyckades förstås hålla takten rakt igenom dansen i sitt sista uppträde - vilken prestation! *L*
Ja, sedan är det ju då "ni-vet-vem". Vad fasen hände egentligen?? Hon var ju världens coolaste babe under flera år i TV4 och nu plötsligt verkar hon fått någon slags 40-års kris och låter sig stylas med ögonbindel. JAg antar att den sistnämnda rycks bort precis i samma ögonblick som vinjetten börjar spela och Agneta gör entré utan att ha sett sig i en spegel. Förra veckan hade hon turen att gömma sig bakom ett pelarbord nästan hela programmat och hon visade bara sitt alldeles för lilla linne som hon drog ner i sidorna hela tiden och där man såg precis i vilken valk strumpbyxornas linning låg. Jag tror att jag har avslöjat vem stylisten egentligen är...det måste vara ordföranden i "Hata Agge"-föreningen som förklätt sig till stylist...vem skulle annars vilja denna käcka tjej så illa genom att dressa henne så FEL??

Idag läste jag en skitrolig krönika i HD. Varje fredag har sedan flera år en gammal vän till min fd obotliga bohem pojkvän, en spalt i HD som heter Slagskott. Där öser han på med skitbra kröniker som är mer ganska vassa många gånger. Ämnena är alltid aktuella händelser från veckan som gått och ofta är dom så jäkla klockrena! Kolla länken till Slagskott som handlar om hysterin kring fågelinfluensan:
http://hd.se/kronika/kronikor.shtml?kat=slagskott 
Trevlig läsning! ;o) Just looove the gökurs incident! *S*



Hasta la vista my freinds, middagen är severad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback