Summan av samstudier...

Idag har jag och kamraten C samstuderat inför det stundade svenskprovet i morgon. Mymymy, det är den tunga, tunga litteraturen vi ska igenom...
Vi fick kompletterat varandras uppgifter rätt bra, men mest bestod stunden av skratt, kaffe, fika, bubblevatten, skratt, gossip, mer skratt, beklagan, nya upptäckter, gapskratt, toabesök och ännu mer gapskratt.
Dessutom lovade vi varandra att hamna på samma ålderdomshem så att vi kunde sitta och minnas och beklaga oss över vår svensklärares hemska instuderingsfrågor! ;o)
Ja, jag vet inte hur det kommer att gå i morgon, men en sak är biff - jag kommer att vara SÅ lättad när provet är färdigskrivet! Det har verkligen varit en tung inlärningsperiod!
Lite paus nu, ska vara mamma och fru ett par timmar, sedan är det dax att krypa upp i hörnan och plugga vidare.

Wish me luck!

Howdy!

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag har kissat hur mkt som helst sen jag kom hem..skojar man inte bort...haha bubbelvaten är inte bra...har märkt att jag får gaaaaser oxå...huva...ska laga mat o äta..sen är det plugga som gäller igen...för faen..detta blir en pärs imorgon...men kan den dära brasilianaren få G..så ska väl vi få ett VG ialla fall..eller vad säger du?
Tack för en mkt underbart trevlig eftermiddag i ditt kök..men vi glömde boka dag för chilli kvällen...får ta det imorgon..Kram Millan

Postat av: Caroline

:-O
Huuu...jag tänkte...chili...och...dina gaser...näääeeee, kanske vi ska ta något mindre gasframkallande???? Hahahahaha!

Kramis

2006-03-21 @ 22:09:18
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Lind@n

Hej hopp! Låter som en trevlig eftermiddag! När ni hamnar på himmet så ring mig så ska jag berätta om alla era rättigheter.... fast iof när vi hamnar på himmet så är det säkert mest skyldigheter som de äldre har*s*

2006-03-22 @ 05:54:42
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Karin

Låter skitkul......jag är avis......vill också vara med på bubbelvatten och allt, fast pluggandet vill jag slippa.....
kramen

2006-03-22 @ 08:05:54
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback