Tonight's the night!

Jag kommer nu att göra ett avslöjande för er, mina kära läsare. Jag är absolut inte ute efter att vara märkvärdig på något sett, men det handlar om en händelse som kommer att äga rum i TV ikväll och den kallas för Melodifestivalen. Min son har en nära släkting som kommer att uppträda som en av artisterna ikväll. Det är nämligen så att D har en pappa som inte varit så aktiv under åren, dvs dom har överhuvudtaget ingen kontakt - sorgligt men pappa lade kontakten på hyllan under en period under D:s uppväxt då han var lite mer krävande än andra gånger för att sedan aldrig mer ta upp kontakten. Ingen bra förebild alls! Men pappan har en brorsa som är kontrasten till sin bror - driftig, trevlig, framåt, smart, trendig och för att inte säga COOL. Tyvärr har inte kontakten med någon på pappas sida varit bra, men brorsan M har alltid varit juste och hygglig och D fick kontakt med honom för ett tag sedan. Dom skulle träffas, men det var den gången D coh tjejen M blev strandade i Lund pga av snöoväder och kom aldrig ner till Malmö för att träffa sin farbror. Ahh, det var synd, men det kommer fler tåg.
Okej, ni undrar säkert vem jag talar om och här kommer avslöjandet: GUNTHER! :o) Jo, det är D:s farbror! Tyvärr kan vi inte se honom på TV ikväll eftersom vi är upptagna på annat håll, men det kommer ju repriser. Håll nu tummarna för att han går vidare! :o)
Länk:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,790490,00.html

Tra la la unt ding ding dong!

Kommentarer
Postat av: Lind@n

Jag begriper inte hur du har kunnat hålla detta utanför min vetskap så länge som du gjort.. Du vet ju att jag är superkändis kåt... Nu är du ju min GUD kvinna..... Tänk inte illa att skryta om :
Min väninnas sons pappas bror är Gunther , snacka om jag mötte Lassie :-)

Postat av: Caroline

Hahaha, jag den du, den smäller högt på lunchen bland kollegorna! ;o)
Synd att han inte gick vidare bara, det hade varit ett roligt spektakel att följa!

Kramis!

2006-03-12 @ 22:42:27
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback