Var och hyrde smoking till D igår

Guuud vad fin han blev! *Mallig mamma* Lång (193cm) och smal är han och kunde verkligen bära upp smokingen! Det är inte så lätt alla gånger att vara lång...kavajen fick läggas ner 2 cm i ärmarna, trots att det var den längsta storleken dom hade. Mmmm, så är det...1000:- för rubbet med skor och allt, bra pris tycker jag. Då är försäkring och tvätt inkluderat. Juste!
Det var riktigt mysigt att gå på stan i går, bara jag och D. Kullagatan i HBG är supermysig! Vi fikade, skrattade, shoppade och hade det trevligt, min goa unge! :o)

Kommentarer
Postat av: Millan

Trevligt att du är åter...jag fiiiiiser inte o jag mäter inte fel...hahahahahaha du e så go så det är inte sant...love U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback