Vårt hus i vinterskrud!

Mitt hus i vinterskrud!

Så här fint är vårt hus när snön ligger vit och grann. Man får ju se någon glädej i snöyran och det är att det blir otroligt ljusa och fina bilder.
För er som undrar...det skiljer 25 år mellan bilmodellerna på bilden. Den orange är R:s "klenod" från 1980...bara ett par år kvar tills den blir en veteranare! Den ljusgrå är av årgång 2005 och är skriven på R men körs av moi! R och D får låna den...ibland! ;o)
Jag fick låna, eller var tvungen att köra "klenoden" en period då vår nya, fina bil blivit påkörd, endast 3 veckor i vår ägo och var inne för lackering och annat. Då körde jag bla till Lund och hämtade upp kamraten A och vi gick på bio. På resan till och från centrum skrattade vi som småtöser åt vårt färdmedel. Det fanns då en fungerande tuta som lät som en polissirén som jag drog igågn i centrala Lund! Hahahaha, det var nästa så roligt att jag behövde en Tena att läcka urin i! Hahahahah!!!!

Kommentarer
Postat av: Propp

Vad skönt att se att det inte bara är jag som har en armslängds avstånd till grannen. Min tomt är 365kvm, din?

Postat av: Caroline

JA, den ligger väl däromkring den oxå skulle jag tro! ;o) Smidigt vid gräsklippning!

2006-03-06 @ 10:35:43
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback