1 maj 2006

Idag har fröken E och jag varit hos frissan. Jag blev klippt och tonad och E fick luggen klippt + den obligatoriska färgsprayen i håret. Denna gången valde hon gult och rosa - tjusigt värre! ;o)

Vaknade med sån där knepig raspig hals och känner mej som om jag ska bli förkyld...uuuh, vill inte! Ska proppa i mej ett par Panodil nu och se om det hjälper.
Läxläsning står på schemat. Tänkte skriva samhällsprov i morgon - samhällsekonomi...sådär kul, tycker jag.

Något majbål blev det inte för oss igår. Vi hade bestämt oss för att grilla, alltså på grillen hemma, inte på bålet...om någon nu uppfattade det så..., men regnet stod som spö i backen. R är inte den som är den, utan det blev grillning...i garaget med porten öppen! Finfint! Strax innan vi skulle äta och ca 20 minuter innan bålet skulle tändas sprack det upp och det blev en småljummen kväll tillslut ändå.

Kamraten C var vid gott mod idag när jag pratade med henne. Jag tyckte till och med att hon var lite småstöddig när hon påstod att passet var lite väl lätt! ;o) Mmmm...är det easy så är det! Skoj att hon blev så pass sporrad att hon inte räds för att gå på fler pass! Härligt! :o)

SeeYa!
Kram C


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha... jag menade nog inte att det var superenkelt..haha o no...det kändes..o jag fixade inte alla sakerna det innehöll inte...men jag tror nog att jag kan bli biten av det..helt klart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback