Champions League final!

Ahhhh, vilken match!
En riktig höjdare för en fotbollsälskare!
Utvisning av målvakten i första halvlek, Arsenal med 10 man på plan gör 1-0 - WOW!
Vår egen skåning, ja han ÄR HIF:are vilket inte är HELT ok...MEN "the one and only" Mr Henrik Larsson ligger bakom BÅDA målen för Barca...vad säger man?? VÄRLDSKLASS! Just love it!
Barcelona vinner med 2-1 och tar hem Champions!
Viva el Spania! Olé!

...dessutom är jag fullproppad med religionsfrågor...phuuuua...Islam, hinduism och buddism...Atman, religiös renlighet och profeten Muhammed...gäääääääääsp...jag behöver SÖMN!!

Håll tummarna för mej kl 10 i morgon, skriver religionsprov då!

Take care!
Natti!
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummen...detta fixar du!!! O ge nu R sin hund o häng med mig till London ;)

Postat av: Reisan@work

Nu sitter du säkert och svettas för fullt och jag är helt öm om mina tummar. Så nu vill jag höra att du spikade alla frågorna!! Kramen!

2006-05-18 @ 11:14:55
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback