Humorkväll på TV4

Åhhh, vilken härlig flashback när inslaget med Tiffany Persson från Staffanstorp visades - just love Tiffany och resten av gänget i Hipp Hipp! Har sett dom två gånger nere i Lund. Kan ju berätta att det var något av det bästa jag sett i humorväg! ;o)
Tiffany tyckte det var bra att UNICEF vaccinerade barn. Själv var hon rädd för fågelinfluensan och var hygglig och matae fåglarna i parken med c-vitamin och Kahn Yang! Hahaha, hon är så jävla skön!
Jag säger bara Tiffany - Tiffany Persson - min gudinna!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Hur fasen kunde jag missa det?!? Jag som älskar Tiffany! Säg inte att Jolanta också var med för då börjar jag tjuta! Buhuu...

Postat av: Lind@n

Och detta missade jag... suck varför varför....

2006-05-03 @ 06:58:02
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Caroline

Nä, varken Jolanta eller Göran var med, men väl Kajjan! :o) Kanske blinkade ni extra länge just då?? Zzzzzzzz! ;o)

2006-05-03 @ 11:11:36
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback