Ojojoj...det förökas runt mej!

Idag kom grannen springande efter mej när jag var på väg till hitoriaprovet och berättade att hon blivit faster! Ojojoj, vilken fin liten kille - Frank skulle han heta. En riktig liten sötnos enligt fotona hon visade.
Vidare till provet som gick...BRA!!! Kändes superbra, jag skrev konstant i en timme och fick med en massa! Phuuuua! Gött att det är klart!
På vagen hem träffade jag R som berättade att våra kompisar med bf 1/6 fått en gosse i förmiddags vid 10-tiden. En lillebror till W - mysigt! Dom kommer att finnas på HBGs lasaretts webbissida, men dom rackarna har ju inte uppdaterat sidan än! :o(
Sååå, möjligen åker vi och hälsar på bebis i morgon. :o) Åhhh, så gott att snusa på bebbehjässa! *myyyser*

Nu ser jag fram emot LEDIGHET i alla fall några dagar, sedan är det plugg igen...ett arbete, Ma-prov och SH-prov väntar...men...det är NÄSTA vecka det! :o)

Förresten åker vi till Deutchland på fredag. Ska ner och fylla på lite rusdrycker i Puttgarden inför stundande student - jaaaadå! De e najs de!

Hugs to you all!
Vinke-vink!

Kommentarer
Postat av: camilla

fylletratt...grattis till det lyckade provet...

Postat av: propp

Just det fylltratt var ordet, sa Bull.
Själv höll jag mig på mattan i Spanien. Sammanlagt en liten öl och en sangria. Efter all medicinering så tyckte jag att det var säkrast så, vill ju inte att kompisarna skulle bära hem mig!

2006-05-25 @ 20:23:31
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Karin

Skönt att provet gick bra.....grattis!!

2006-05-26 @ 15:12:52
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback