På tal om förökningar...

Ibland gör man spännande upptäckter här på nätet. Var inne och nosade runt lite på min favvosjat Tradera och vet ju att en del av mina vänner säljer/köper där. En av dessa vänner har köpt små bebiskläder...hmmmm...jag vet inget om någon graviditet, men har aningar om att det önskas smått i familjen. Mmmm, nu återstår det att se...kan det vara så månne?? ;o)

Idag är det mors dag, GRATTIS alla mammor! Själv har jag kammat hem RedHotChiliPeppers nya Stadium Arcadium - NAJS! Strax ska vi till min Mom och fira lite.

Igår var vi och snusade på våra vänners lillkille. Ahhh, finns det något mer underbart än dessa små knyten?? Han går under namnen Junior och Lillebror eftersom dom ännu inte hittat något passande namn. Ja jisses, det är inte lätt i namndjungeln!

Och i fredags var vi i Puttgarden och fyllde på med rusdrycker. Smidig resa trots en del kö i Rödby, ca 50 minuter. Men det hade vi med i beräkningarna, det var ju faktiskt klämdag och de flesta är ju lediga då INKLUSIVE smålänningar! Dom är ju helt hysteriska! Dom kom med stora vans, typ Chrystle rmed SLÄP - my god! Snacka om att hamstra! :-O

Regn, regn, regn...denna dagen brukar vi annars fira med våra familjer i Skäralid med grill och annat gott, men i år fick det avbokas pga av vädret. Hoppas att det blir vackert till studenten i allafall...

På torsdag kl 9 skriver vi huset! Då får vi äntligen tillträde och det ska bli SÅ jäkla spännande! :o) Välkomna dit på en titt! :o)

Jag har världens sötaste föräldrar - inget snack! Puss på er och TACK för ert generösa sätt att vara, på alla plan!
Jag har en tjock lillasyster som väntar på att bli mamma när som helst! Jag längtar efter att bli moster och pussa på lillbebben! Klappa magen och hälsa från moster! ;o)

Fortsatt trevligt söndag!
Vinke vink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback