Snabb-blogg på morgonkvisen...

Negativt vs positivt:

Neg:
**O envisas
med att vakna tidigt om morgnarna, som idag...vansinniga 4.52 stod klockan på! Det är ju så man håller på att få njursten! *hatar tidiga morgnar*
**Jag körde in på spinningen häromdagen för att få reda på att mitt pass var inställt..."Vi har ringt flera gånger men inte fått något svar..." Nä, vi har ingen nr-presentatör och min mobil låg på laddning...Ööööh!
**Jag ska snart börja jobba igen...den 5/6 närmare bestämt. Har hört att det är ett smärre kaos på jobb med nytt datasystem...är det något att längta efter?? Nä...fy fasen!
**Jag har 5 prov kvar att göra INNAN den 2/6...phuuuua!
**Min hysteriska stryktvättshög...varför blir den inte mindre??
**Solkräm till barnen...200 spänn...jaja, man fick ju EN solhatt...men 200:- det var fanimej DYRT!

Så, nu det positiva!
**SOLEN skiner fortfarande! *just LOVE it!
**Vi ska till vårt nya hus på måndag och få lite info.
**På fredag är det Q-träff
**På lördag ska jag till min kamrat A och kika på hennes nya fina hus! *längtar*
**På söndag ska vi på vårmarknad
**Ännu en maskin tvätt på G som ska hängas ut!
**R o jag åt lunch i tisdags på Väla UTAN barn och tjafs, bara vi två...så skönt! Vi måste anamma det och göra det oftare!
**Instruktörskollegan A-S fick en fin kille 8 dagar över tiden den 8/5 - GRATTIS!

Sådär folket...nu vet ni min status! ;o)
Åver and aut!

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Mika

Skall jag skicka Mila min "helper" att ta din stryktvätt??? *S*, *hornen i pannan växte ut nu på Mika*
MEN det låter så gött att solen fortfarande skkiner på er därhemma!! Hejja solen!!
OCH vad kul att O vaknar så tidigt, skönt att komma upp på morgonen??....öhhhöhh *not*

//Mika

Postat av: Millan

Det är ju så man håller på att få njursten! jag tror jag dööööööööööööör av skratt...

2006-05-11 @ 23:16:22
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Karin

Jag säger bara......välkommen till kaoset.....:)
Du har ingen aning......men kanske det blir rätsida på allt tills du kommer.....;P

2006-05-12 @ 07:53:03
URL: http://koepe
Postat av: Reisan@work

Vad ska lilleman O göra uppe före kl 5 på morgonen?! Lilla I är också en morgonpigg rackare, men hon håller sig ofta till kl 7 - och det tycker vi är tidigt!!! Hmmm... jag tror att O får tälta utanför huset när vi ska till Lalandia. *fniss*

Kramen tills vi ses imorgon! *längtar*

2006-05-12 @ 09:22:09
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottapotta

Hahaha!
Mornar... ajaj! Det e åldern som börjar tränga sig på... kroppen behöver inte så mycket ömn mer !Hahaha! Minns mormor o morfar som var uppe i ottan utan att egentligen behöva! HAHAHA!
Ser fram emot att få se ditt fina hus när ni kommit dit och iordning!

2006-05-16 @ 11:54:23
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback