Vidrigt drag...

Något av det värsta jag vet är snikenhet. Jag tycker det är vidrigt! Att man är smart rent ekonomiskt är en sak, men när man helt kallt är så gniden att man blåser staten för att tjäna ett par tusen om året, istället för att lägga energin på det största som kan hända i livet... då blir jag fan i mej pissed off!
Detta visste jag redan om, men igår fick jag höra det från egen mun, då man stolt deklarerar att man minsann tjänar pengar på detta sätt! Fy fan!
Denna människa växer inte precis i mina ögon, utan sjunker mer och mer till en lågt stående, dumsnål jävel! Sorry, men så är det!


Kommentarer
Postat av: allimaca

Hrrrm vad menar du??? Tycker inte du är snäll när du skrattar åt min mage...buhääää...på tal om mage...Calle är matförgiftad..har inte sovit inatt...

Postat av: Lind@n

Jag kan bara hålla med, snikenhet är det värsta som finns, det och gnidenhet/snålhet på andras bekostnad. För inte så länge sen hjälpte en vännina mig och några andra vänner med en sak, när vi sen var och åt så skulle vi dela på notan för den hjälpande vännina.... men ack nej en av de andra så kallade vänninorna tänkte minsann inte vara med... hon hade inte ätit så mkt som vi andra så hon skulle inte betala lika mkt som vi andra på den hjälpande vänninan. Jag avskyr sånt,denna sk vännina har hamnat utanför den listan som jag kommer ihåg att ringa eller maila....

2006-05-30 @ 07:06:21
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Karin

Jag håller också med fullständigt......det värsta är att jag bor med en. Han ser till att tjäna så lite så möjligt för att slippa betala underhåll. Jag antar att det är vad du menar.......eller?

2006-05-30 @ 08:06:16
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback