Ja men Brittan för H-E!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,941121,00.html

Varför visar hon inte att hon är en mogen kvinna, dessutom tvåbarnsmor...
Och sällskapet...jesus...det är förfasen big big bad bad vibes på den blonda jättefotade damen! Ojoj...nonono good Brittan, no good at al!!
Läcker urringning förresten...hahaha...funderar på hur mina slöstrutar hade tett sig i den lilla dressen! *kiknar av skratt*

Ja, ni ser själv...vilka bekymmer man har när man sitter här i världsmetropolen Svalöv och spenderar sin itd på att klanka ner på superstars! Hahaha! Ja, jag är då lycklig över att mitt liv inte kablas ut över hela världen...shit, tänk att vara bevakad 24-7! My god! Inte konstigt att eliten flippar ut ibland och knäcker näsan på en och annan närgången fotograf! Vem hade inte gjort det!?!

Nä tacka vet jag det trygga Svenssonlivet...med lite flipp då och då! ;o)

That was all folks!
Thank U!

Kommentarer
Postat av: PLLP

Natuuurligtvis kommer jag att komma på ditt oparty den 9e med en strumpa! OCH troslös.... i minikjol!
Ska höra med idolen Paris om hon har några hippa pjucks o låna ut till mig! JAg har ju oxå 42or! Hahah!
Verkligen patatiskt!
Men, den ungdomen, den ungdomen! (Ser framför mig Brigitte BArdot där hon nu sitter nere i Italien! Tänk... om ett antal år sitter dessa unga blondiner där! Skiiitsnygga!

Postat av: C

PLLP - söta rara storfot, det är nog fasen det enda ni har gemensamt, du o Paris...och lite blont hårsvall såklart! Men...du måste ju vara ljusår för henne i intelligens. Hon verkar vara en odräglig snorunge som super väck sina miljoner...
Du vet, PLLP...jag är ju inte helt nätt om tassarna jag heller. En stadig 40:a sitter gjuten på mina skånkar. Ta gärna mitt ordspråk: "Vacker blomma har stora blad! :o)

Kram på dej!

2006-11-28 @ 10:20:47
Postat av: camilla

Jag är lik Babben Larsson ja...hahaha

2006-11-28 @ 21:33:23
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Nilla

Men carrålajn, ditt liv är ute över hela världen. har du inte fattat att du skriver blogg???

2006-11-29 @ 19:09:18
URL: http://syrrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback