Måndag, en regning sådan!

Fy fasen, hela dagen ha det regnat och regnat och regnat och ja, sa jag att det regnat?! Hur mycket vatten kan det egentligen falla från en himmel?? Man blir ju inte speciellt pigg...mörkt, mörkt och mörkt. Inte en ljusstrimma så långt mitt öga kunde se idag...och då ska man ändå veta att jag hade mina brills på mej idag! Och NEJ det är INTE dom som finns på mej i min presentationsbild...dom fick jag snällt låna av PLLP för snart ett år sedan. Då var vi på partaj hos PLLP och jag blev vimsigre än någonsin...och tappde min mobil! :-O Thank god hittade den hem snart igen...! ;o)

Idag ska jag hålla spinningpass kl 19, alltså snart dax att bege sig...känner mej inte allt för pigg, men det brukar lösa sig när jag väl satt mej hojen, då blir jag full av energi och tjo-ho vad det går! ;o)

PLLP...hur var det med Whippeten (stavas det så?) som hette Olsson?? Jag berättade för R och undrar vem det var som hade den osv...han hade ju en sådan OCH som bar namnet Olsson! Kan det vara samma hund?
Och du...var det lunginflammation?? Fy, var rädd om dej vännen!

Nähäpp, gotta go now folks!

Kram C

Kommentarer
Postat av: camilla a

Regnet..ja det är faen inte klokt...det bara vräker ner..allt står under vatten..kan inte rida...hela ridbanan är som en stor pöl!...trist detta...

Postat av: pialialottapotta

Hehe! Ska genastlägga uppettfoto på Oösson!
Scannade litta gamla foton hos päronen innan idag...
Lagom lugn syssla!
Du... Den dära jackan! ;o)
Menade du allvar? KAn vi kika på den!? Jossan blev ju eld o lågor!!! Du måste berätta vad du vill ha för den, såkanske vi kan deala det den 20e!?
Hon Praoarpå dagis den här veckan! Hehe!

2006-11-14 @ 01:55:55
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Caroline

Vatten...bläää, vått överallt, helt kass!

PLLP, såklart att jag menar allvar! :o) Jag är himma ikväll, så om ni har lust får ni gärna kika förbi!

Kram C

2006-11-14 @ 07:38:42
Postat av: Nilla

Usch och fy! Jag blir också helt deppig av regn. I dag har jag sett någon solstrimma komma emellan alla moln. Jag ser ljuset och jag ser hoppet om bättre väder...någon stans. Kram!

2006-11-14 @ 15:24:32
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPottaLottaPotta

Aaah! HAt inte kollat ditt svar här innan... har ju varit lite inne i feberdimmorna... så...
Ska ut med lovern i bilen ikväll!
Hmm... undras om jag har ditt mobilenummer! Ska kolla! I så fall slår jag dig en pling om vi e åt svalövshållet pöss pu näsan
Snälle Carrålajn!

2006-11-15 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback