Måste vidare...

Mitt jobb är SÅ båååååring! Jag har INGEN variation på det ÖVER HUVUD TAGET!
Thank GOD att moroten finns, måtte jag komma vidare på utbildningen!
Jag finner mej i arbetet för stunden. Det är ok tider att jobba, en liten avdelning där de flesta är ok. Vissa är enormt mycket trevligare än andra, vissakommer man aldrig inpå eftersom de inte yppar ett enda ord och gör de väl det är bara arbetssnack...ja, det är väl egentligen upp till var och en...men det blir ju så mycket trevligare om man har en bra social relation på jobbet, speciellt som jobbet kanske inte är det mest fantastiska man kan tänka sig!
Som sagt, jag är långt ifrån nöjd...men det funkar just nu.
Inför lördagen är vi ett par stycken som spelat ett värstingsystem på stryktips och OM vi vinner...håhå...DÅ kan ni som jag räknar till mina nära och kära vänta er något speciellt av mej! :o) *älskar er alla*

I morgon måste jag göra en del ärende på stan, kör själv till jobbet i morgon och slutar tidigare - NAJS!
Blev sur när ett par stövlar som jag köpte för 900:- för ett par veckor sedan har spruckit i sömmarna - inte acceptabelt, NO WAY! Det blir klagomål i affären, så det så!

Helg igen...det går så snabbt! I helgen händer litt av varje...lite spinning, Idol och annat, Fars Dag, ev bio med barnen...vi får se. Spaljén måste målas klar...

Nu komemr snart I och vi ska lägga in lite Traderasaker till henne.

Surar lite eftersom min dator på jobb inte är från 2000-talet och är uppkopplad på server, tar en jävla tid när man surfa och VÄGRAR låta mej göra inlägg i min ventil - bloggen! *morrar*

Kram på er såhär på torsdagskvällen!
Love, C

Kommentarer
Postat av: camilla

Gumman..förstår att du inte står ut..men snart ska du se att du..precis som jag hamnar i ditt rätta element...det vet jag...finns ingen annan möjlighet än just det för dig....
Kram...från cybersyster,,,,

Postat av: Nilla

Veckan går fort och helgen går fort...vart är vi på väg? Hinner vi med livet? Kan du inte lyssna på talböcker på jobb? Det gör kanske jobbet roligare.

2006-11-10 @ 08:55:11
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: Caroline

Siktet är inställt på målet...
Talböcker är bra...skulle kanske ta och fixa det. Har ju min älskade telefon som spelar vacker musik för mej dagarna igenom. Skumt eg...telefonen är sllt annat än en telefon, den är min väckarklocka, min mp3, min kamera, min timer, min tidtagare...ja, nämde jag att man KAN ringa från den oxå! ;o)

Kram på er töser! :o)

2006-11-10 @ 11:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback