Mina små teaterapor en fredagskväll i november...

Vi hade myskväll, barnen och jag i fredags.
R var på fest och jag var hemma...ingen barnvakt, kände inte riktigt för att jaga barnvakt heller faktiskt.
Strunt i det, vi hade toppenmysigt hemma! Hahaha, TV:n funkar ju igen och livet leker! Speciellt för en Idolälskare som moi! :o)
Ungarna blev ju snart otåliga...dom är nog lite små för att förstå njutningen av Markus när han sjunger Bridge over troubled water...sååå, plötsligt stod dom rara små barnen utklädda i dessa tjusiga kläder nere i trappan! :-O Och ja, det är min hippieperuk från i somras som O har! Hahaha!




Vidare lite grimasövningar av syskonen...


Och sedan avslutar O med en magputarposé i klackaskor! ;o)


Förtjusande, inte sant! :oD

Lägg nu märke till att jag avancerat till att kunna lägga in flera bilder i ett inlägg! Jag är, för skrytsamhetens skull, mäkta imponerad av mej själv! ;o)

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Du är riktigt duktig. Jag ska kanske också försöka det nån gång, fast jag lägger så sällan in bilder... Riktigt skönt att njuta tillsammans med barnen så där på helgen. Kramiz!

Postat av: camilla

gud vilka kreativa barn du har muffen..måste de ha fått efter sin moder..eller???
Saknar dig !!

2006-11-27 @ 20:57:03
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: pialialottapotta

Hihi! Dom e ju bara adoooorable, dina småttingar!
Och snacka om att nackhårne reste sig... (Har, its a matter of fact, träningsvärk i hårrötterna sen dess, när MArkuss stod där... Nästan lika bra som när han sjöng Lady in red! Mmmmmmmmmmmmm!

2006-11-27 @ 23:57:12
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback