Nysnodd sak! :o)

Tio första:

Första bästa kompis: Camilla
Första bil: Morfars VW-bubbla 1300

Första kärlek: En klasskompis bror, hette han Richard???
Första husdjur: Poker - svart cockerspaniel
Första semester: Hmmm...första vet jag inte, men var mycket i Dalarna som barn
Första jobb: Sommarjobb i en garnaffär!

Första köpta skiva: Oj...nån Dan Hylander tror jag!

Första riktiga kärlek: Fredde Moritz!!! (Carl Fredrik Thomas Emanuel för att vara exakt! :o)

Första piercing: Ett öra hos mamma Mona, resten egengjorda med nickerallregi som följd...

Första konsert: Ååååh...det måste vara Dan Tillberg på RIO!



Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Ett glas vitt i gårkväll
Sista bilfärd: Hem från jobb igår

Sista filmen du såg: Wallanders Blodsband
Sista ringda telefonsamtal: Hem för att fråga vad som stod på handlelistan!
Sista bubbelbadet: På Lalandia i höstas

Sista spelade cd: Spinningskiva från inspirationsdagen i höstas!
Sista kyss: En underbar godnattpuss av Olle som sover middag nu!
Sista gången du grät: Igår när Markus i Idol sjöng Art&Garfunkel...fy fan vilekn begåvning han är!
Sista måltiden: Öhhh...måltid...lite Karamellkungen har ju gått ner sist....

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Ja

Fått ditt hjärta krossat:? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja

Haft ett one night stand? Ja

Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:

1. BH

2. Trosor

3. Inneskor
4. Mysmjukisbrallan

5. Tröja

6. Vigselring

7. Förlovningsring


Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Ätit frukost

3. Promenerat
4. Tvättat 
5. Handlat

6. Varit på kaninutställning och tittat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Datorn
2. Min mobil

3. Digitalkameran
4. Min bil
5. Min spinnigträning

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Camilla på prärien
2. Josan, min fina syster
3. Ricke, min man
4. Camilla, min äldsta vän

Tre val:

Svart eller vit? Svart

Sommar eller vinter? Tveklöst SOMMAR

Choklad eller chips? Såkkålaaaaade


Två saker att göra innan du dör:

1. Leva livet
2. Förbli frisk och pigg!

En sak du ångrar:

1. Inget speciellt...jag får helt enkelt stå för de mindre bra saker jag sagt och gjort...eller låtit bli att säga och göra...sen man ju ångra att man köpte ett choklad och klämde det på tvären idag tex... :o/


Bara kopiera vilt!!!!
Roligt att läsa!

TACK PLLP för en skojjig enkät! :o)


Kommentarer
Postat av: camilla

känner mig hedrad...sen kom jag på att du kanske känner fler Camilla...hehe
Puss på dig min allra godaste mysigaste vän... du är som en syster....

Postat av: Carrålajna

Puss på dej åxå, min sötaste vän! :o) Smmmmmmmmack!

2006-11-27 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback