Oj...lite stiltje ett tag i bloggen...hmmm, inte bra ju!

Här sitter man och flåsar efter en löpningstur till Hälsomagasinet, schemaläggning, blev sugen på att vara med på ett pass...mötet gick fort...äh vad fan - jag är med! Phuuueeeaaa, skitjobbigt pass...helt svettig i mina vindtäta byxor och långärmad tröja...men ett bra pass var det! :o) Tog på lilla joggingskon och sprang hem...ja, jag vet...jättepräktigt och ooootrooooligt entusiastiskt, men jag bara måste komma in i en bra löpteknink tills fystestet i Växjö därför måste alla tillfällen tas! Kändes helt ok idag faktiskt...bra!

Har bestämt mej för att vara föräldraledig varannan fredag from nästa år. Jag kan inte se på min ledsna tös när hon frågar om hon ska hem kl 16 i dag också och när hennes ögon blir blanka och hon säger...snälla mamma, kan du inte hämta oss kl 14 i dag - snälla!!! Usch...det är hemskt. Jag spenderar alldeles för lite tid tillsammans med dom...mina fina älsklingar! Upp, iväg, dagisförvaring, hem, träning, sagoläsning, tv...stress och stirr...vill inte mer! Jag vill ju vara en mamma full av ork och glädje för mina barn, inte någon hålögd, utsliten, stressad och lättirriterad mamma...Det får bli ledigt så det så...och det ska bli så jäkla GOTT!

Igår fyllde min storasyster år. Hon har varit en förebild, min idol, min egen storasyrra...tyvärr umgås vi inte längre. Hon anser sig ha förlorat sin familj...jag anser att man inte kan kritisera hur som helst, utan att själv ta emot kritik... Jag anser också att hon lever inte själv upp till det hon kräver av andra...Ibland tänker jag jättemycket på henne och saknar henne enormt...kanske borde vi prata ut...kanske borde jag hört av mej till henne på hennes dag...kanske gör jag det en dag...hör av mej...

SeeYa folks!


Kommentarer
Postat av: camilla

tråkigt när man glider ifrån sina nära...hoppas att ni hittar tbk till varandra igen...
kram en annan syster

Postat av: Nilla

Hallå! Kan du ge lite, bara lite energi till mig? Jag tycker du är jätteduktig med din träning faktiskt.

Ja, det är trist när man glider ifrån varandra. Jag tror du är den kloka och mognaste av er och tar det första steget en vacker dag. Idag regnar det tyvärr! Kramiz!

2006-11-23 @ 17:37:06
URL: http://syrrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback