Thank GOD!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,944407,00.html

Har haft kalla kårar så fort jag tänkt på att han varit ute på rymmen! Tack så mycket för att han åker in i buren igen!

Kommer precis från ett julbord med julshow i Lund. Min söta "svärdotter" var en av artisterna och dom var SÅ bra!!! Härliga medley med bla Jackson 5, Christina Aguilera, Grease, melodifestivalen and so on! Superduktiga var dom! :o)
Maten var inte fy skam den heller...synd bara att jag körde och inte kunde ta snaps...D tog en...svart vinbär! Fy fasen, det ska ju vara KRYDDAT som OP eller Skåne till sådan mat!! ;o) Det är vad mor tycker iaf! *S*

Mina tankar går ikväll till L (http://asplund.blogg.se/) som eventuellt kan vara på G med förlossning! Kom igen lill* bebbebus! Ja ghar hela tiden sagt att det blir en decemberkille, så om ett par minuter är det fritt fram om jag för en gångs skull ska ha rätt!! ;o) Skickar urkrafter  till dej L, som kan vara bra att ta till vid vansinnigt hög smärta!

Sleep tajt!

Kram C

Kommentarer
Postat av: pialialottapotta

Ajfan! Så de har fångat in fanskapet nu! Skönt! Lås in honom o kasta nyckeln! Tura tt han inte hunnit hitta på nåt skit den här gången!

JAg håller helt klart med D där! Ska de va snaps så ska det vara en Svart vinbär... FAst helst himmagjord... FAst jag kan ju iofs inte uttala mig så mycket om snapsar.... klöks av sånt örklit!

MAssa kramen så ses vi snartens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback