Yeeeeeeeeeeeeeees!

Tv:n funkar - at last! Det krävdes dock en ny box och en ny antenn...ja, något har kollapsat rejält i den gamla anordningen, men nu funkar det - thank God - igen!
Fick ju sett favvoprogrammet Idol igår och nu står två värdiga finalister inför en rafflande uppgörelse nästa fredag! :o) Gissa vem som bänkar sig då!?!?! Och ja, jag tror att Markus drar det längsta strået när det gäller...han är bara bra!!!

På torsdag ska jag och D åka till Lund och titta på D:s tjej M då hon är med i en show. Ska bli jättekul! Det var premiär i går och jag hoppas allt gick bra.

Tja...annars är det en lugn lördag som väntar. Vi har spelat på stryktips, Lången och V75 på jobb...den ansvarige utlovade säkra pengar...jojo...där har han att leva upp till! ;o)
Så...nästa gång kanske jag bloggar från Karibien eller ngt annat exotiskt ställe! Jaja...dream on...med min vanliga (o)tur blir det väl knappt till insatsen - om ens det!

Well, duschen väntar nu!

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: camilla

vi ha minsann oxå tippat o lottat o allt möjligt..så vi ses i söderhavet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback