Afterwork idag!

Jepp, idag ska vi ha afterwork. Hehe...jag ska hålla spinningpass för mina arbetskamrater och sedan ska vi ut å käka. Mitt val från meny blev: Ungtuppsbröst från Tockafarmen i Genarp! Hahaha, kunde bara inte motstå den rätten med det i särklass coolaste namnet!
Annars blir det lugnt i helgen, i morgon är inget planerat...för en gångs skull, men jag funderar på IKEA (som resten av hela Sverige nu vid löning...) för inköp av BELYSNING till hemmets olika vrår...i vissa rum är det lite väl mörkt nu när det börjar bli höstigt.
Jag kommer att missa mitt favvoprogram Idol ikväll :o( Men det går väl i repris så det blir att kolla där istället. Håller såklart på favoriterna Markus och Danny! :o)
Puss å kram till mom & dad på deras 37:e bröllopsdag den 25/10...gissa vem som födde i april för 36 år sedan...;o)

Nähä...sitter ju på jobb, så det får bli en kortis idag!

Ha en underbar fredag och håll för jössenamn i hatten i stormen!


Kommentarer
Postat av: camilla

ja jädrar vad det blåser...inte ens hundarna vill vara ute....skönt att vara inne..verkligen...
blir avis..jag vill oxå ut o äte..ha ha ...ska karin med o spinna...hahaha..det skulle jag ge 1000 spänn för att se..hahahaha

Postat av: Karin

Nä, jag ska inte med och spinna.......har eget after work med lugnare arbetskamrater. Ingen av dom vill spinna...vi ska bara äta gott........ ;-)

2006-10-27 @ 14:45:20
URL: http://rachel99.blogg.se
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Markus e grym! Hehe!

2006-10-28 @ 00:50:31
Postat av: camilla

har nog hört...att muff e lite av en spinningalkoholist...hahaha hur mår du idag?

2006-10-28 @ 14:13:18
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Nilla

Vad bidde det på IKEA då? Några snygga lampor eller en massa annat onödigt? Hoppas ni hade trevligt.

2006-10-28 @ 17:38:24
URL: http://syrrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback