HA! Högskoleprov idag...my GOD!

Jepp, så var det avklarat - mitt första högskoleprov i livet! Sista...tja...kanske det, vem vet?
Gick dit utan mål, jag visste ju inte vad som väntade...jo eller..minns ju kamraten C hysteriska uttalade efter hennes prov för ett år sedan...men då ska man veta att kamraten C aldrig nöjer sig med 100, 120, 200 eller 308% utan hon ska helst ha 500% mer rätt än vad som är möjligt för att vara nöjd...lite lätt överdrivet! ;o) *löv u babe*
Det gick sådär...matten...jisses jag för fan helt efterbliven när det gäller matte och logiska lösningar. Kom på mej själv att sitta och längta efter matteläraren J-I från Komvux...tryggheten själv...pedagogisk som få, ett par av hans kloka ord hade verkligen inte skadat i det läge!
Well...jag behöver inte så mycket i poäng, mest ett bevis på att jag har gjort provet. Har fått kallelse till svenskprovet nu, den första etappen - spännande! Tänkte ta tillfället att öva lite på svenska kluriga ord, kan vara bra att ha koll på.
Träffade ett par kändisar idag på skolan, fd arbetskamrater och kloka, fina komvuxkillen R som ska läsa till läkare...bättre läkare än den killen får man nog leta efter när han är färdig med sin utbildning!

Annars lagom mysig lördag med postkodsmiljonären, deal or no deal, pizza, vin, lördagsgodis och en make som låter som om han ska kvävas av varenda snarkning vilken minut som helst här brevid på soffan...:o/
Får se vad det blir i morgon...ungarna behöver nya vinterskor, gummistövlar och annat. Kanske blir det en tripp till Center Syd, vi får se.

Magen är svullen, jag är svettig, mina ben behöver vaxas, sängen ska bäddas och mest vill jag bara sova just nu!

Fy fasen...vi fångade en mus i vaskskåpet idag! Kapoff - en bruten nacke innan kebabköttet hann slinka ner i musmagen! Jag har inget emot möss, äger ju en själv...;o)...men i mitt hem vill jag inte ha en FYRBENT mus iaf!!!

See Ya my friends!

Kommentarer
Postat av: camilla

...matten...jisses jag för fan helt efterbliven *ASG*!!!!!!!

Gick dit utan mål, jag visste ju inte vad som väntade...jo eller..minns ju kamraten C hysteriska uttalade efter hennes prov för ett år sedan.... MOI????? INTE EN CHANS...JAG ÖVERDRIVER ALDRIG...JAG LOVAR..TILL 700%....

Fy fasen...vi fångade en mus i vaskskåpet idag! Kapoff - en bruten nacke innan kebabköttet hann slinka ner i musmagen! Jag har inget emot möss, äger ju en själv...;o)...men i mitt hem vill jag inte ha en FYRBENT mus iaf!!!
HAHAHA..KAN SE DETTA FRAMFÖR MIG..HAHAHAHA DU KALLAS JU INTE MUFF FÖR INGET..*ASG*.. SOM JAG SKRATTAR...LOVE U BABY!!!

Postat av: Caroline

Jamen...du vet ju själv med matten...hade det inte varit för J-I så hade jag inte fixat MaA i våras! Jag glömmer ju aldig ditt första Ma-prov...för H-E...den nervmedicinen som kunde få ner dej i varv då borde klassas som dödshjälpsmedicin! *ASG* Jag kan fortfarande se dina ögon...fulla av skräck och ångest...stod rätt ut i huvudet på dej...liknade en viss läxläsarvovve...fader till miss Mollys barn...*no names...* ;o)

2006-10-21 @ 23:20:19
Postat av: Lind@n

Jag får kramp.... hahhahah SKönt att ha det gjort!
Du vet jag hå¨ller alla tummar och tår!
KRam

2006-10-22 @ 18:42:56
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Caroline

Så så, Lindan...inte krampa...låt för tusan inte min blogg leda till sammandragningar!! Gott att jag kan roa dej!
Hur är det med maggen? Växer o frodas antar jag...mysigt! Klappa på kulan från mej!
KRamis!

2006-10-22 @ 19:55:22
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback