Jag gör det VARJE gång!

Jag brukar samåka med E till arbetet, men av olika anledningar blir det i bland att jag kör själv. När jag på morgonkvisten brukar jag dra på...det är nästan 90 väg hela vägen in till LA och på morgonen kan man hålla lite mer än så....*sssshhhhhhyyyyy, säg inget till politiet!!!*
När det gäller musik, brukar jag ha mina spinningskivor i bilen och då är det HÖG volym som gäller - vi snackar riktigt hög volym...som om man själv var frontfigur i bandet och körde en livespelning! Ja...givetvis sitter jag och YLAR som värsta varghonan! ;o)
Visst, kommer studsande i takt till bilstereon in på jobbets parkering, hittar en ficka och ställer bilen, låser och går in på jobb, gör mina timmar.
Säger hej hej, ses i morgon och promenerar ut till bilen, sätter i nyckeln inte fasen har volymen blivit lägre än för åtta timmar sen när jag studsade in på parkeringen...nänä...OUUUUAAAAAUUUUUU...BA! man håller ju på att få en infarkt så rädd man blir, dessutom är risken att drabbas av tinithus ganska STOR....för at inte tala och BACKSLICK-frissan man fick på köpet av musikens kraft från högtalarna!
Detta upprepar sig i stort sett VARJE gång jag kör bil ensam...och ni vet hur det är med en gammal hund som ska lära sig sitta...lyckas sällan...så är det i detta fallet...jag LÄR mej ALDRIG!!! ;o)

Kommentarer
Postat av: camilla

haha detta känner jag igen så väl...haha men roligast är det när maken sätter sig i bilen efter mig..hahaha han skiter på sig varje gång...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback