Lördagen...

Åh, vilken lördag! Startade på gymet kl 9 med samling. Från kl 9,30 till kl 16 var det fullt drag med en paus på 45 minuter för lunch. Det var ett pass areobic, ett pass spinning, lunch, spinning, step, combat (olika kampsporter med areobicinslag) styrka och till sist avslappning. Mymymy...denne kroppen känner av vissa muskelgrupper idag, det vill jag lova! :oP MEN... fy tusan vad KUL det är!!! När hela gänget är superladdade och man bara tjoar och vrålar genom passets gång, då är det så jäkla häftigt alltså!! :oD

Fick ta min tillflykt till syster J för dusch och tillpiffning inför kvällens Q-träff. Pussade och snusade på lovely little E, fick sett lite av AIK-HIF matchen, försökte fixa skjuts hem istället för att köra själv men sönniken hade redan startat lördagen med en öl så det blev en nykter kväll på Q-träffen...för mej iaf! ;o)

Vidare till K på very nice Qträff! Hon hade pyntat höstfint med kastanjer, pumpor och vackra löv. Å vilken MAT sen! JAg tror jag svimmar - Megagott för en utsvulten, urlakad, Q som denna! En supermysig lägenhet med walking closet - fy vad fuskigt! Men det kan ju jag oxå ha när D såsmåningom flyttar hemifrån, då blir ett rum ledigt och kan användas som klädrum! *gillar* K bor väääldigt HÖGT upp...huuuu, 5:e våningen! Fy fan vad högt! Jag gick inte ut på balkongen...den verkade kunna rasa närsomhelt...dessutom såg bilarna på gatan ut som leksaksbilar och det var INTE kul för en höjdkratta som mej...tur att jag slutat röka....jag hade INTE fixat att stå där och blossa! :-O
Kamraten C var i sitt esse igår...hon är hormonstinn som en katt om våren! MYCKET snusksnack ramlade ur denna ljuva quinna i går! ;o) *love U babe* Gillar verkligen våra träffar och tycker vi är en go samling qvins! :o) Ordförande C, självutnämd såklart *S*, har gjort ett bra arbete när det gäller att samla ett gott gäng! *applåd*
Jag åkte hem lite efter 12 och då gick kamraten C, PLLP, P och T vidare för att möta utelivet i LA en kväll i oktober...*shake on babes* :o)

Idag har jag varit en sliten quinna....tur att jag inte tog av buteljen igår...det hade varit förödande för denna dag. E var på kalas kl 11, jag fick ha båda barnen med, R var på möte med sitt parti i Eslöv...det var stor uppståndelse...se artikel:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,908413,00.html

E och D stimmar för fullt...jag är trööööööött!
Vill se en bra film i kväll...undrar vad som finns ute nu...får kolla någon lista någonstans!

Have a nice sunday folks!

((((KRAM))))


Kommentarer
Postat av: Millan69

Hello gumsan
Skoj att du hittade hit med =)
Läste om din gympadag, ja ni hade juh sånt på klubben ja...sån brainstorming va, eller vad det var, låter juh skoj ;)
Tänk på åldern inte bra o ta i för mycket då ;)
Ha en bra kväll
Kramen o klappen
Millan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback