Mysdag i dag

Idag är det lördag...härligt! Lördag...mmmm...det är något speciellt med det. Man behöver inte stirra upp innan kl 6, man behöver inte rycka upp ungar och gubbe för att stressa vidare till jobb, man behöver inte vara helt slut kl 8 å¨kvällen, man behöver inte tänka på att gå och lägga sig tidit bara för att man ska upp i ottan nästa dag...så himla GOTT!
Idag har jag och min pärla O varit i LA och haft shopping med kamraten A. Lovade henne en sightseeing på Sia utförsäljningen och det passade bra idag. Blev lite shoppat där, vidare ett par snygga stövlar till denne och lite strumpor till E. Vi tog oss en god fika oxå, O fick en STOOR mugg varm choklad med grädde, lite för varm, men tillslut var den STOORA muggen TOM! :o)
Jag passade på att ta rundan inom Citygross för lite lördagsproviant - najs!

I morgon är det dag för dop. Lilla systerdottern E ska doppas. :o) Vi har handlat fina presenter till henne.
Direkt efter kyrkan åker R i väg till Kolsva på älgjakt och jag blir ensam hemma med ungarna i 2 dagar.

I kväll blir det fläskfilé och annat gott till. Priat på TV idag är fotbollen Sverige - Spanien OCH sista avsnittet av Kvarteret Skatan!

Ha en underbar lördag - wherever you are!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Misstänker att du inte kan träffa mig på söndag heller då...... ;(....lissen i ögat...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback