SMS från sonen i Italia

Han är lyrisk...har varit på fotboll idag och tittat på Roma - Chievo. Som han skrev: HELT sjukt! Bomber och rök överallt, Totti (STORA idolen) gjorde mål! Ahh, härligt D, bara njut!
Kan ibland bli avundsjuk på D när han i sin ålder har så mycket framför sig...19 år, tänk då hade jag en lite busunge på 2½ år...som O idag...och dom är SÅ lika varandra! Ska se om jag kan scanna in en bild på D när han var lite och jämföra med O. Mina fina killar...båda födda på den 12:e dagen i sin månad! Vilken pricksäker Mommy! ;o)

Har gett upp Tvn för i kväll. Var ågon jäklar karatefilm...no tanx! Ska ge mej på min sängbordsvärmare istället: 100 höjdare med Filip och Fredrik - helsköna killar med jäklig roliga komentarer! :o)

Sov sött mina rara bloggläsare!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: camilla

slutar inte förrän 17 idag..hemma 18.10....

Postat av: PiaLiaLottapotta

Hehe! Totti.... Stackars karl att heta så! Hahah! Ungefär som stackars hårdrockarn på Idol... SNÄCKAN! HAha! Hur mycket blir man tagen på allvar då!??? Haha!
Jag kan ju lugnt bekräfta att det känns lite som att se D som liten när man ser lille spjuvern O! Hihi!

2006-10-23 @ 12:02:40
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: millan69

Men herregud e han redan 19 år, ja det stämmer, oscar e juh 18, herre gud vad tiden den går, o vi blir bara äldre o äldre *suck*

2006-10-23 @ 13:04:31
URL: http://millan69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback