Söndag igen...

Sitter här och inser att SÖNDAGEN är här igen...nu gick helgen sådär ultrasnabbt igen! Inget kreativt har man gjort heller...var rätt sliten igår...hmmm, måste vara afterworkspinningen. Konstigt...jag brukar ju må hur bra som helst efter den annars...fast...då bjuder ju inte chefen på mat och dricka heller. ;o)
Vi hade sketaskoj i fredags! Arbetskamraterna flådde på bra på hojarna och alla var SÅ positiva efteråt! :o) Vi gick på SpeakersCorner och där blev det prisutdelning. Hade quiz under passet och 3 personer fick mottaga fantastiska priser bestående av varsett KINDERÄGG! 3i1, överraskning, leksak och godis! HaHa, VÄLDANS UPPSKATTAT!
Rockade loss på Tages, kareoke (nej, jag avstod från att yla i micken) och vips stog kamraten C:s rara dotter E framför mej och undrade vad i tusan jag gjorde där! Hehehe, ja...vi gamla rävar blir man inte av med i första hand! ;o) Arvet från mor hennes vad det gäller kareokeylning har inte infunnit sig ännu kan jag meddela...minns q-träffen hos P då kamraten C ÄGDE micken och vi andra fick vackert vara doakör! *skrattar*
D var in town och körde hem mommy vid ½2 tiden. Tack för det! :o)

Så...igår, trött i huvudet, hämtade tungan uppe i gummen, torr i munnen...drack MYCKET vatten...konstigt törstig hela tiden...hmm, jag som hade ett rejält intag av dryck dagen innan...förstår bara inte... ;o)
Well, röjde och plockade här hemma, tog sedan la familia och for till IKEA för lampinhandling, blev ett antal pengar fattigare. En runda på Väla oxå...mycket folk, löningslördag ju...:o/
Väl hemma igen blev det plankstek och mys på TV:n.
R har suttit på tjuvspaning hela natten. Dom har haft mycket inbrott under en lång tid och nu har dom tröttnat, så under helgenätterna har dom suttit på vakt 2 och 2. Dock inga tjuvar denna natt...

Idag blir det lite av varje tror jag. Ska hålla sp.pass kl 17 och gå på styrkepass efter det. Tänkte ev sticka ner på Centan, har en jacka där som väntar på avhämtning, den har varit hos sömmerska för lagning.
Lite smått o gott idag alltså!

Well folks, see ya around!

Kram på söndan!



Kommentarer
Postat av: camilla

fylletratt!!!...Haha..Emmy är go hon..berättade hur full du var..hehe

Postat av: PiaLiaLotta Potta

Hehe! Kan meddela att tjyvarna var i mitt koloniområde inatt, så det hade väl tagit ledigt från Svalövsområdet! Min stuga vågade de sig dock inte i närheten av... Jag o Nilla satt ju där o babblade o drack GaJol! Hehe!

2006-10-29 @ 14:04:35
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Caroline

Baaah - SÅ farligt var det väl inte...rackarens E att skvallra så! ;o) ÄR ju SÅ kul att rocka loss litta! *L*

Bra jobbat Pia, håll de långfingrade borta bara! GaJol...njaee, inget för mej - jag kör på med Tequila Rose, muuuums! :o)

2006-10-29 @ 15:11:06
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: millan69

Hoppas att du håller koll på vår stuga med medan du e där ändå =)

Kramen grannen.

2006-10-29 @ 20:15:45
URL: http://millan69.blogg.se
Postat av: millan69

hmm...det var juh fel blogg jag skrev i jag svarade på pialialotta ;)
Men men då fick du ett..hmm..två inlägg denna kväll

Kramen o klappen
Millan

2006-10-29 @ 20:16:44
URL: http://millan69.blogg.se
Postat av: Annika@work

Det är verkligen frdg-lrdg-sndg och sedan mååååånnnndddaaag...tiiiiisssssddddaaaaaggggg...oooonnnnsssddddaaaggg. Gräslig eller hur!

Vi har också varit på lampjakt i helgen, fast på ILVA, som jag varmt kan rekommendera som ett alternativ till Ikea. Lite dyrare men attans mycket roligare. Dessutom har dom Espresso House inne på varuhuset. Jippi för en kaffehöna som mig.

Kramen, Annika

2006-10-30 @ 11:04:59
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Karin

Hörde av chefen att du hade fel facit på frågorna. Världens bästa låt är faktiskt Bohemian Rapsody med Queen, sen följer alla andra Queen - låtar. SEN kommer Stairways to Heaven........hihi

2006-10-30 @ 14:22:18
URL: http://rachel99.blogg.se
Postat av: Emmy

Ja blev lite rädd att mamma också hade åkt in och festat ju hehe. Räckte att dom åkte till ekebo i lördags :P

2006-11-01 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback