Sunday, sunday...IGEN!

Jäklar...helgen bara choffar förbi i 190km/h och där står man som en fågelholk på söndagkväll och undrar vad fasen som hände på två dagar!?!? Ja, jag har ju inga svårigheter att summera min helg...vad jag har stora svårigheter med är att hinna med ALLT som jag vill göra på mina lediga dagar.
Jag ville tex absolut inte sitta en hel lördag och känna mej som en gymnasieelev och göra högskoleprovet, men det var ju iofs nytta med det...hoppas jag. Jag ville verkligen inte bli påmind om min del av hjärnan som helt och hållet blockar ALLT som har med matte att göra...men den påminnelsen gick inte att undgå...HA! Så många har försökt att bättra på den delen...men inte många har lyckats, såg dock ljusningen i våras på MaA...Thank U, J-I!! *gillar*
Idag har vi hunnit med en tripp till Centan för inhandling av vinterskor till barnen, en reklammation inlämnad på Polarn och lite annat smått o gott. R har fixat med sin bil och jag har hållt ett pass.
Middag käkad, alla mätta och belåtna.
Hittade MASSOR av hallon fortfarande och var bara tvungen att göra en hallonkaka...sluuuurp, den väntar i ugnen! :o)

Mus nr 2, fyrbent alltså, fick ett rapp över nacken idag när den skulle snaska i sig söndasmiddagen från fällan...dödsryckningar och allt kunde skådas - issibissi, som O säger! R, den sanna jägaren har givetvis laddat om fällan med en ny musdelikatess!

R har fått sin laptop, 17" skärm och allt! Superfiiiin! My gosh, så bekvämt att sitta med burken med sig överallt! :o)

Nu väntar dusch, Parlamentet och kanske blir det att kolla på...eeeeh...vad hette det nu igen...det nya på 4:an....äh, minns inte! Åsså blr det HALLONKAKA! Naaaaaajs!

Puss å kram - 2 månader kvar till det skaffas julagran! :-O

Kommentarer
Postat av: camilla

Älskade vän...hinner inte..vill gärna men hinner ju inte..gråter tårar ..gråter bloood....

Postat av: camilla

muffen the mousekiller..*ASG*

2006-10-22 @ 20:52:13
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Annika

A vad fasen. Har ni varit och shoppat på Centan idag. Vi har också shoppat loss lite nya skor men det blev Nova för vår del. Fast hade vi vetat att ni var ett par mil bort hade vi ställt in volvokombin på det. Vi får ta en shoppingsöndag lite längre fram. Kanske lagom till Pop-rean?!?

Kram till damen!
Annika

2006-10-22 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback