En liten pärla i HD i söndags

Kolla länken, damen högst upp är söta lilla E på fotografering i Hbg. :o) Vilken pärla!

http://hd.se/familj/baby/sok.shtml?sok=emma&ar=2006&manad=09&-nothing=S%D6K

Annars är jag hemma och har VAB. E är hängig, märkte detta redan i morse och var beredd på att ge mej av hem...väntade nästan bara på samtalet. SÅ dålig är hon inte, men jag tror hon är trött och kombinationen småsnorig gör att hon mest inte orkar med någonting...allra helst inte att stimma runt på dagis. Men, då hinner jag ju med en del inför vår kommade Lalandiatripp lördag till tisdag. :o) Inget ont som inte har något gott med sig!

Funderar på fisk till middag idag. Är det inte fiskdag på tisdagar? Vem har egentligen kommit på sådana dagar? Soppa på torsdagar, fisk på tisdagar och däremellan kött?? Nä, just det..."kyckling på fredag..."
På tal om mat...nu kommer ju hösten och då är det så förbannat gott med grytor. Jag skulle kunna leva på kalops...om hösten alltså...inte en julieftermiddag i 30-gradig värme...no way! Men nu när det börjar bli småkyligt...mmmm, vad smarrigt det är med grytor! *gillar*

Well...nu får jag väl börja bli lite effektiv om det ska hinnas med något!

Ciao my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback