Happenings på en VAB-dag

Idag har vi, E och jag haft sovmorgon. Jag vaknade när grabbgänget R, D och O åkte kl 6,45.
Tassade ner och kollade på TV4 morgon. E kom vimsig och yr vid 8 snåret, fort snabbt som ögat ner under filten hos mej - gott. Hon är lite bättre idag men fortfarande lite småfebrig, blank i ögonen och snörvlig...så vi stannar hemma en dag till, hon och jag. Kommer att jobba på fredag eftersom R är jourledig då och är hemma.

Vi bestämde oss för att baka idag. Men...hmmm...inget smör och ingen jäst. På hojen och till affären, inhandling av div bakattiraljer och hem igen. På med ugnen och ihop med en dubbelsats, inget annat är lönt! Mumma - det blev en sats kanelbullar och en sats med hasselnötscreme! Den sistnämda satsen smakar VÅLDSAMT gott, den andra smakar väldigt gott! ;o)

Har kommit på en del saker idag:
*Christina Agiulera har SKITBRA röst! Tänk att en sådan liten människa kan få ur sig en sådan stor röst - fantastic!!!
*Jag mår så jäkla bra när jag är hemma!
*Mina pengar från i somras har inte kommit från F-kassan ÄN! Anmälde detta den 16/8...*sucka*
*Skulle inte vilja jobba på F-kassan...
*Jag skulle inte ha pass i morgon. Får väl gå istället då då...funderar på att ta step istället...
*Det är f-möte i kväll...jag varken lämnar eller hämtar på dagis längre mer än då och då...denna informationen är det min man som ska ta hand om...oj, hoppsan...det var visst fixardag den 14/10 minsann! Denna information tog jag del av igår när jag hämtade en sjuk E på dagis...= kvinnor tar mer ansvar och är mer strukturerade än män! *småsur*

That's all folks!
Howdy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback