Köpenhamn var NAJJJJS!

Storstaden var som vanligt helt underbar att gå runt i...dessutom med lika shoppinglystra människor som jag själv i sällskapet. :o) Fast...vad kom jag hem med...några ljuslyktor, ett ljusfat och liter mått och gott från Systrarna Grene till barnen...nja, inget bra resultat precis för en shoppare som jag.
Jag ska ju åka över igen om två veckor och har redan rekat lite trevliga saker på Illum som jag prompt ska ha med hem! :o)

Trött som få var jag under dagen igår, E var förkyld under natten och sov i vår säng. Hon nös och snörvlade genom hela natten. På småtimmarna kom O och kröp ner han oxå. Dessutom hade vi varit på kalas dagen innan och jag mitt nöt drack kaffe på kaffe utan att tänka på vad klockan var, vilket resulterade i en lååååång insomningsperiod...0,52 stod visst klockan på sista gången jag tittade på den. *sucka*

Idag är det min sista semesterdag. Vilken märklig månad det har varit...augusti som brukar vara solsäkert har faktiskt i stort sett regnat bort! Lite kass eftersom denne lagt stora delar av sin semester i just denna månad. :o/ Jahapp, snopet men så är det väl...vi har ju gjort en hel del skojsigt ändå när man sumerar. :o)

Jag är våldsamt sugen på att ta en tripp till STHLM i december. Ett av mina favvoband spelar nämligen då. Och vilka är då det? Jo Red Hot Chili Peppers! Biljetterna är givetvis slutsålda typ innan dom släpptes men det finns en hel del att köpa på Blocket. Om man tog nattåg upp och nattåg hem borde det inte bli så dyrt. Hmmm, det tål att kollas upp lite det där!

Jag vill ha nya jeans! Har sett så himla många snygga jeans och vill bara vräka bort mina tråkiga som ligger i lådan här hemma. Får se vad Tradera kan göra för mina drömmar! ;o)

I morgon ska jag till Halmstad på konvent hela dagen. Det innebär en heldag med olika sorters spinning/aerobic/yoga/pilates...osv - pass som man får prova på. man kan väl se det som en inspirationsdag helt enkelt! Det ska verkligen bli kul MEN jobbigt! :oP
Naturligtvis ligger det en heldag för familjen på Tivoli med allt betalt från mitt jobb just den dagen...lite synd att man inte kan dela på sig... :o/

Nåväl folket, hoppas ni får en underbar dag. Det tänker jag ha!

Howdy!


Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottapotta

Hallå där bruden! Du har ju himla god klädsmak... Då får man minsann hålla koll på tradera! Inte för att det passar mig på långa vägar! Men min lilla dotter (OK, inte liten... men yngre..OCH smal!) hon har nog faktiskt samma klädstil som du! Hehe!

Postat av: Camilla

tyvärr kan jag ej heller bya kläder av dig

2006-09-01 @ 14:46:45
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: gulanejlikan

Tyvärr, vi kan inte heller byta kläder, passar nog inte (och knappt mig heller) tradigt med din semester, min blev inte heller utan regn. I morgon åker vi till Tivoli du får säkert höra om bravaderna på jobb sen. Ha så kul i Halmstad

2006-09-01 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback