Lite tid över...

Ja nu är det fullt drag om dagarna! Jobb 7-16, familjeliv, träning, middag, kamrater, barngympa and so on. Idag har jag börjat senare och stannar längre för att kunna gå direkt till ett pass i LA. Ja...så får det pusslas ihop.

Annars glider livet på. R:s hund har fått flytta till farmor och farfar som varit snälla och tagit honom. Så nu kan R ändå nyttja hunden som jaktkamrat, fast att den inte bor hemma hos oss. Hoppas bara den låter svärisarnas möbler vara ifred...

Om ett par veckor åker vi till Lalandia och jag längtar verkligen dit! Det ska bli supermysigt att softa och mysa med familjen. Dessutom har vi trevligt sällskap med och det är ju inte helt fel! :o)

På lördag ska jag ha Q-träff. Vi blir en lagom liten skara på 5-6 persomer. Hmmm, undrar vad jag ska hitta på för skojig mat?? Får undersöka lite i mina receptsamlingar tror jag...

Lördagen därpå ska jag med några av mina goa decembermammor till Köpenhamn IGEN! :o) Ja, man kan inte få för mycket av den staden! En heldag med shopping, mat, en lille bajer och annat som förgyller livet väntas.

Jag var och gjorde ett simtest igår och blev godkänd för det som krävs för att söka in. Anmälan till högskoleprovet är oxå gjort...så det enda som är kvar är i stort sett att skicka ansökan och komplettera med högskoleprovet innan 15/12. Ohhh, det här ska verkligen bli spännande! Jag känner att det här driver mej nu! :o) Kommer jag ända fram är det verkligen en stor bonus!!

Jahapp...nu ska jag iväg och handla "sångår" till O. Han har ju blivit torr om dagarna nu i sommar, men lite olyckor sker då och då så lite nya kallingar behövs inhandlas!

Hoppas ni har det gott!
I morgon stundar helgen - lovely!!

SeeYa!


Kommentarer
Postat av: camilla a

lördag---längtar...du kommer att komma in...

Postat av: Lind@n

Och jag längtar till nästa lördag......
Jag håller alla tummmarna jag har för att du kommer in...
Kram

2006-09-08 @ 06:11:47
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Karin

Mina tummar är också korsade och hållna......

2006-09-08 @ 15:39:44
URL: http://rachel99.blogg.se
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Aaaah... trots att jag missat tidigare...om där varit nån... info om vad frun ska söka... så e jag relativt säker nu! Hehe! Coolt! Och ingen bebbe än! Men allt var ok hos barnmorskan idag! Mormor var med! Hehe!

2006-09-08 @ 20:54:59
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: camilla a

ji muff...det hade nig varit så...men vad jag önskar att du var med på tåget o i skolan...saknar dig mer än nånsin...haha det låter som jag vore kär i dig..haha...jo det är jag ju..som min allraste bästaste vän..o imorgon..då du...hehe ska det drickas o skrattas

2006-09-08 @ 23:25:38
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Propp

Hallååå, vad ska du söka till???? imtest??? Badmästare eller polis var min första tanke, eller idrottslärare? Vindruvstramapre kanske?

2006-09-09 @ 17:32:22
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Caroline

Mmm...Propp...din första tanke är god...och tanke nr 2 är riktigt. :o)

2006-09-10 @ 18:46:55
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback