Litt lätt småsliten idag...

Hade ju Q-gänget här igår. Hela "kärnan", utom K var med. Ja, med kärnan menar jag vi som nästan jämt är med. Det blev skojigt med många skratt och livliga pratstunder, vilket jag verkligen gillar.
Litt mycket av det goa vinet och vips är man supersömning idag.
Har dock varit duktig och grejat runt i trädgården, tvättat och annat småskojigt. Mom o Dad var här på besök och fick lite rosor med sig. PLLP glömde sina fina rosor som vi grävt upp. Dom står dock på plats o väntar på dej vännen! Sväng inom på vägen från jobb en dag vet jag!
På tal om PLLP...hennes mobil ringde igår och vi blev helstirriga och trodde det var barnbarnet som var på G med sin entré! Men istället var det någon småsnurrig människa som grät och behövde skjuts i LA...nja...lite dåligt tajmat när PLLP var hos MOI 2 mil från LA!
P fick vara sagotant åt E igår och E tyckte hon var JÄTTEbra på sagor! ;o)
S fick O i knäet, där han drömmande låg och njöt! ;o)
Kamraten C var SÅ fin i sina nya kläder och fantastiska smycken! Gissa vem som smyckat upp henne!? ;o)

Ikväll ska jag scanna in mina intyg och bifoga dom med min ansökan. Slipa till det personliga brevet lite och sedan...med hjärtat i halsgropen kommer jag att trycka på sändknappen! Wiiiiiiii! :oD Känner mej helt speedad! *fnissar*

Well folket, ha en underbar söndagskväll och se till att ladda för kommade vecka!

Hugs to ya all!

Kommentarer
Postat av: camilla a

Denna kvinna har gäspat hela dagen lång.-..hehe
Tack för igår..mkt mkt mkt trevligt o goer mat...mums...somnade som en stock när jag kom hem...trött som en bäver imorse...men det var bara till att kliva upp o mocka pollar...

Postat av: PiaLiaLotta Potta

ÅÅååååååh! Mina ROSOR! Om inget oförutsett inträffar ;O) imorgon, så kommer jag in om på vägen hem! Massa kramisar vännen!

2006-09-11 @ 01:33:02
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback