Lördagmorgon

Sitter här framför datorn, checkar mailen...kollar så att alla mina cybermoms kommer till mej på träff idag. Ska bli skoj att ses igen! Vi var ju ett par stycken som var i Kph i lördags, så det var ju en liten miniträff. Men nu kommer barnen med och jag planerar att bjuda hela gänget på pannkakor! :o) Får väl snart dra igång med det projektet! ;o)

Igår hade vi bröllopsdag och då var vi med ett par vänner på bowling. Snopet att det inte fanns rättigheter på öl och vin där...hade det för mig. Så, efter en timme var man ju ordentligt raspig i halsen!! Det blev långa klivet till Speakers Corner där R beställt bord och in kom ett gott glas vin till moi - sluurp!
Vi käkade gott, snackade och hade trevligt, åkte sedan taxi hem. Najs!

En konstig sak hände i går...det ringde i min mobil och när jag tittade på den var det mitt eget nummer som ringde!?!?!?! VA??? Hur fasen funkar det?? Jag tänkte...vad vill jag mej själv..? Det kändes fånigt att svara, men jag gjorde det ändå och ingen fanns i andra ändan...såklart! Efter en stund ljöd SMS signalen...ja men tjena...skickar jag nu SMS till mej själv??? Nä det var från Eurovoice...du har ett meddelande på din Eurovoice, ring 888. Hehe...jaha...vad har JAG pratat in nu då...till mej själv?!? Spooky, verkligen! Jag är ju ganska nyfiken av naturen så jag slog 888..."du har ett nytt meddelande"...jo, jag vet...vem VEM är det då? Då hör jag min MOMMY på svararen! "-Hej hej! Mor å far önska grattis på bröllopsdagen, puss å kram!" Ah, dom är i Italien och ringde för att gratta oss! *sötisar* Men, mysieriet kvarstår...varför i hela fridens namn visades MITT nummer??? Hmmm...någon smart teletekniker därute som kan svara på det, så är jag tacksam!!

Well...nu blir det pannkaksbak för hela slanten!
Ska ni ha TV-kväll i afton? Då tipsar jag er att se Kvarteret Skatan kl 21 på Tv1 - my kind of humor! :o)

Hugs to ya all!

Kommentarer
Postat av: Camilla

det spökar alltså i din telefon..hehe..grattis i efterskott på bröloppsdagen..hoppas ni hade trevligt...hur många år?
Har du fått ngt besked ännu från skolan?

Postat av: Caroline

5 år...vet inte vad det kallas...bomull??
Jag kommer att bli kallad till Sv-prov och myndighetssamtal, vet dock inte när. Fick mina betyg hemskickade här om dagen. Eva hade satt MVG på SvB oxå - *stolt* :o)

Puss å kram!

2006-09-23 @ 20:05:51
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback