O majj gådd!

Jisses...ibland är det f*n i mej fullt ös!
E skulle på badkollonin i dag, vilket innebar lämning och hämtning i Lill-Olas in the town LA. Jahapp...personal från kl 7,30 på plats...toppen...jag börjar ju kl 7...jaja,jag här ju till den lyckliga skaran av anställda som är berättigad flextid, en timme + och -. Men...inte fasen räckte det denna gång...fick koda in tjänstledigt eftersom jag kom till jobb utanför flexramen...jaja, whatever!
I morgon kommer jag oxå att vara sen. Bilen ska på verkstad igen eftersom farthållaren löser ut efter en tids användning och visar att passagerarsidans airbag inte är aktiverad...nä...jag vet...vi har ju bilstol där och har därför kopplat ur den...märkligt meddelande...tills en gång då den visade att förarsidans airbag var inaktiv! Nä för tusan!! In med kärran på verkstad igen! Huuu! Öppettid kl 7,30 i HBG, vilket innebär att jag kommer sent till jobb igen...
JÄTTEBRA då jag blivit kallad till utvecklingssamtal i morgon kl 9. Jaha...just precis VAD ska vecklas ut?? Jo, vi har fått ett häfte om vad samtalet bör innehålla, dess syfte och lite stolpar och förberedda frågor att fylla i. Mhmmm..."vad tycker du om mej som chef, styrka/förbättringar" lyder en fråga...jäkligt käckt! Jag tycker att du är en "wannabe" och att du "licks ases" så fort du kommer åt...dessutom är du jäkligt plump i dina uttalande, söker bara upp oss om du vill framföra något och inte bara för att "kolla läget". Jojo...om jag skulle nämna dessa saker, vilket inte är helt omöjligt...jag tycker ju verkligen så...undrar vad JAG skulle få tillbaka då? Hmmm...han har ju varit juste att fixa dagtid åt mej...men det ska han ge fasen i att utnyttja...mmmm, det kommer att bli en spännande förmiddag. Jag är (som bekant för somliga...) inte rädd att prata, speciellt inte om man ska vara rak och öppen som det stod i häftet. Hehehe...få se vilket humör man befinner sig på i morgon.
Naturligtvis är det så att just DENNE glappflabb är först ut av ca 20 personer...*typiskt*

**Well, kollade in min sida hos polisen. Kommer att komplettera med mina betyg. Måste ringa hem dom från Komvux i morgon.
**Måste åxå ringa frissan H. Barnen ser ut som hottentottar i håret och jag skulle behöva en geomgång av flinka frissefingrar jag med.
**Glad nyhet: M klarade sin uppskrivning idag - CONGRATS!!
**Nedräkning till lördag, heldag med decembermammor i Köpenhamn - VERY NICE! :o)

En tråkig sak...ett paket som jag sålt på Tradera har inte nått sin mottagare. Hela summan är 78:- varav portot är 22:-
Hur hade ni som säljare agerat?
Enligt Traderas sida är jag fri från ansvar så snart jag lagt paketet på postlådan, därefter är transportören ansvarig, dvs posten. MEN eftersom jag inte har ngt kollinummer kan man inte SPÅRA eländet! :o(
Snälla ge mej råd...jag har föreslagit att jag betalar tillbaka halva kostnaden för hela auktionen...men då känner sig säljaren som en förlorare...öhhh, jaha...men JAG är ju lika mycket förlorare, eller?
Ni som är så kloka, mina vänner - HILFE!!!

Kram å go natt!

Kommentarer
Postat av: camilla a

här kommer den kloka... om du skrivit i annonsen att du inte tar ansvar för bortkomna paketer o traderas regler säger att du inte är det så tycker jag att du är snäll som ger halva summan tbk...vad kan hända?? ett negativt omdöme..det är allt o vad jag vet så har du inte ett enda..eller hur???

Postat av: gulanejlikan

gooooodmooorning. Har redan hört om vissa omstruktureringar på jobb. Alla verkar inte nöjda eller hur!! Däremot inget om bryggor. Sicket skit. Lycka till på samtalet. Vi vet nog alla att det slickas brunt där så stå på dig och säg som det är. Kram

2006-09-14 @ 07:20:09
Postat av: Karin

Nu är jag nyfiken.....sa du till chefen vad du tyckte? Jag tyckte mest att jag hörde skratt därinifrån.......hihi

2006-09-16 @ 09:41:11
URL: http://Rassel99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback