Onsdagmorgon @ work

God morgon, god middag, god afton - så var den dagen förbi!
Ja, precis så känns det för tillfället. Tiden fullkomligt rusar från mej och vips så står väl julen och knackar på dörren! :-O Mymymy...
Veckan som gått har varit som så att jag jobbat, stannat i LA för att hålla pass kl 17,30, hemma i Svalöv kl 19,00, säga hej hej till familjen och pussa på ungarna, nattinatti på dom och sedan TVn vid 20 tiden för att kolla in mitt favvoprogram Idol! Jag följer sällan eller aldrig någon serie, men Idol är jäkligt bra!! Och jisses vilket startfält det är i år! Fasen...idel stjärnor på en klar himmel! Det kommer att bli en rysare i år - superspännande!

R är en annan stjärna, han låter mej hålla i gång med min träning och står för marktjänsten hemma för tillfället, utan att klaga. Denna månaden har varit grym då jag kört dubbla pass både i LA och i Svalöv. Han är min pelare att luta mej på i livet! *älskar*
På fredag har vi 5-årig bröllopsdag och då har vi barnvakt. Äta ute är givet den dagen, ev följer ett par kompisar med och då blir det kanske bowling eller något annat skojsigt!

I lördags var jag i Kph med vännerna M och A. Vi hade en riktigt härlig dag med fika/öl/vin/shopping/fnitter/mat och anant som hör till när man är på tripp i danska huvudstaden! :o) Jag kom hem med en liten påse från Esprit med två tröjor. Barnen fick lite från Söstrarne Grene, där saker är så vansinnigt billiga att man håller på att svimma! En affär för en sann shoppare som jag! :o)

Niu är det mest golfsnack med arbetskamraten U...så...gotta go now, folket börjar anlända hit...

Hasta la vista babes - wherever you are!








Kommentarer
Postat av: camilla a

livsteckan...äntligen...haha..vet du vad min nya kamrat heter ??? Jo Caroline

Postat av: Propp

Jag tycker att det är så underbart att du är i LA! Men sen blir det lite roligt eftersom du även är i Svalöv samma dag! När drar du till NY då?

2006-09-20 @ 20:28:32
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Hahaha! Hör och häpna bruden! Denne har T R Ä N I N G S V Å R K!!! Haha! VAr ju ute o plågade Ulfs häst med en svettig runda i paddocken idag! Hahah! MAssa muskler som jag inte hade en susning att jag ägde! Men dom KÄNNS!
Härligt att du trivs med livet och att det funkar så bra! Och GRATTIS på 5årsdagen! IDAG JU!!!

2006-09-22 @ 00:25:34
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback